بازی Street Fighter 6 می تواند شکوه گذشته این فرنچایز را بازگرداند

خیلی وقت بود که طرفداران فرنچایز Street Fighter در انتظار معرفی شماره ششم بودند ولی شرکت Capcom تمام پتانسیل خود را جمع کرد و حالا مشخص شده که Street Fighter 6 در راه خواهد بود تا تمام زیبایی های کلاسیک خود را به رخ همه طرفدارانش بکشد.

مبارزین کلاسیک راه خود را پیدا کردند

سری بازی استریت فایتر قدمت بسیار زیادی دارند و کار خود را با کنسول خاطره انگیز Sega Mega Drive آغاز کردند. در این عنوان Side Scroll شما با مبارزینی خواهید جنگید که هر کدام برای خود ارتشی بزرگ دارند و آماده نبردهایی سخت هستند. این بازی مبارزه ای تقریبا در هر نسلی حضور داشته است و سعی کرده که چیزی را به اندوخته های خود اضافه کند. حالا که بازی Street Fighter 6 بصورت رسمی رونمایی شده هیچ چیز مهم تر از این نیست که چطور این عنوان با نسل نهم بازی های رایانه ای همراه خواهد شد.

از چند ماه پیش تعدادی کانسپت آرت از این عنوان مورد انتظار لو رفته بود که بازگشت هایی مانند جیمی و چون لی را نوید می داد. بعد از این شایعه پراکنی که از هشت ماه پیش آغاز شده بود بالاخره مشخص شد که همه چیز کاملا صحت داشته و بزودی شاهد یک استریت فایتر نسل نهمی خواهیم بود.

در طی مراسم State Of Play یک تریلر از استریت فایتر 6 منتشر شد که در آن شاهد حضور شخصیت هایی مانند چون لی، ریو و شخصیتی جدید به نام لوک بودیم. لوک برای اولین بار است که پا به این مجموعه گذاشته ولی برای خودش ابهت بسیار زیادی دارد و از لحاظ طراحی هم بسیار جذاب کار شده است.

خبرهای خوب

با توجه به نمایش بازی می توانیم متوجه چند نکته بسیار خوب و باارزش شویم. اول اینکه بازی استایل گرافیکی خود را نسبت به قبل تغییر داده، البته انتظار یک تغییر شگرف را نداشته باشید ولی همه چیز آنقدر جذاب و دل فریب شده که می تواند نوید یک تحول عالی را بدهد. مدلها نسبت به قبل بیشتر حالت سه بعدی دارند و دیگر حالت کارتون مانند جای خود را به جلوه های زیباتری می دهد. شخصیت ها به زیبایی هر چه تمام تر در این مجموعه کار شده اند و شما را شگفت زده می کنند. حضور یوسوکه هاشیموتو که در کارنامه خود عنوانی مانند Bayonetta 2 را دارد باعث شد که تحولی شگرف در بازی استریت فایتر 6 ایجاد شود.

بازی Street Fighter 6 برای بازه زمانی سال 2023 برای کنسولهای PS4، PS5، PC، Xbox Series X / S منتشر خواهد شد.

آیا شرکت کپکام دوباره استریت فایتر را به اوج موفقیت در این سبک خواهد رساند؟

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد