Lionsgate قصد ساخت یک بازی بزرگ بر اساس جان ویک را دارد

غول هالیوود Lionsgate فاش کرده است که در حال مذاکره برای “یک بازی بزرگ AAA” بر اساس فرنچایز John Wick است.

جان ویک در راه دنیای سه بعدی

سه گانه جان ویک خود را به عنوان یکی اکشن بسیار خوش ساخت به هالیوود معرفی کرد و با زنده کردن حس و حال اکشن های دهه نود در یک عنوان مدرن، طرفداران زیادی پیدا کرد. نقش اصلی این سری فیلم را کیانو ریوز بازی کرده است که یک قاتل بازنشسته می باشد. محبوبیت جان ویک در حدی بود که Lionsgate تصمیم گرفت شماره چهارم را بسازد و آن را برای مارس 2023 منتشر کند.

در چنین شرایطی سرمایه گذاران طمع می کنند و می خواهند از یک اثر موفق، به شکل های مختلف پول در بیاورند. فیلم جان ویک هم از دید عموم به شهرت بسیار خوبی رسیده است، پس حالا وقت آن رسیده است که ویک وارد دنیای جدیدی شود.

مدیر عامل Lionsgate در تماس اخیر خود با سرمایه گذاران، ایده اسخت یک بازی ویدیویی بر اساس فرنچایز جان ویک را مطرح کرد.

علاوه بر فصل 4، یک فیلم اسپین آف جان ویک با بازی آنا دی آرماس قرار است هفته آینده تولید شود. علاوه بر این، یک سری پیش درآمد “The Continental” برای پخش انحصاری در Amazon Prime Video  در سطح بین المللی در دسترس خواهد بود.

جالب است بدایند که بازی ویدیویی One John Wick قبلاً در سال 2020 در John Wick Hex منتشر شده است، یک بازی مستقل توسط طراح Mike Bithell که دارای گیم پلی سبک استراتژی است.

کارگردان فیلم جان ویک، Chad Stahelski در حال حاضر کارگردانی فیلم Ghost of Tsushima  را بر عهده دارد، در حالی که گزارش شده است که نویسنده این فرنچایز در مقطعی مشغول اقتباس Just Cause برای پرده بزرگ بود.

نظر شما در مورد فیلم های جان ویک چیست؟ به نظر شما بازی جان ویک برای سبک سوم شخص پتانسیل بیشتری دارد یا اول شخص؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024