بازی Little Nightmares 2 با قیمت کمتر از 10 یورو برای Xbox Series X

وقتی که عنوان موفقی مانند Little Nightmares 2 با قیمت کمتر از 10 یورو برای کنسول ایکس باکس یری ایکس عرضه می شود بسیار جای تعجب دارد.

در هر حال اگر طرفدار این عنوان ترسناک و ماجرایی هستید حالا بهترین زمان است.

کابوسی از جنس نسل نهم

چند سال پیش، در سال 2017 شرکت سوئدی Tarsier Studios همه ما را با یک بازی مستقل به نام Little Nightmares  آشنا کرد. کابوس های کوچک تشکیل شده از سبک پلتفرم، پازل ها، مخفی کاری ها و ترس های کلاسیکی بود که هر مخاطبی را شگفت زده می کرد.

پس از موفقیت عنوان اول بازی Little Nightmares 2 سال گذشته منتشر شد، دنباله‌ای که در آن ما کنترل  Mono، پسری مرموز را داریم که به همراه یکی از دوستانش باید در دنیای غم‌انگیز ایجاد شده توسط استودیوی Tarsier پیشروی کنند.

توصیه می کنیم این قسمت دوم را بدون دانستن چیزی در مورد داستان آن بازی کنید، زیرا در طول ماجراجویی، پیچش های داستانی شگفت انگیز و داستان و شخصیت هایی را پیدا خواهیم کرد که شما را مجذوب خود خواهند کرد. بازی ‌ای که از نظر فنی، همه چیز را از قسمت اولش بهتر نشان می دهد.

داستان بخش بسیار بزرگی از سری بازی Little Nightmares است پس توصیه می کنیم که بدون مطالعه هیچ مطلبی سریعا مشغول بازی کردن بشوید.

همانطور که گفتیم، این عنوان بخش هنری باورنکردنی را به نمایش می گذارد، به خصوص دنیای تاریک و طراحی شخصیت های آن. این بازی در حال حاضر نسبت به آنچه در سال 2017 دیدیم بهبود یافته است و همچنین برای Xbox Series X | S بهینه شده است، بنابراین شما از تجربه بازی آن در نسل جدید حتی بیشتر لذت خواهید برد.

قیمت این بازی تقریبا 10یورو خواهد بود که به نسبت ارزش Little Nightmares 2 مبلغ بسیار ناچیزی است.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024