مدیر اجرایی سریال The Witcher هنوز صحبتی در مورد خروج هنری کاویل نکرده است

فصل سوم The Witcher مراحل پیش تولید خود را شروع کرده است، اما صحبت از جدایی هنری کاویل باعث شده که تمام نگا ها به سمت آینده جادوگر جلب شود.

اختلاف نتفلکیس با جادوگر

لورن اشمیت هیسریچ، مجری سریال  The Witcher، پستی در اینستاگرام منتشر کرده است، اما هنوز به جدایی هنری کاویل اشاره نکرده است. این در حالی است که همه علاقه مند هستند تا نتیجه این ماجرا را بدانند که آیا کاویل با نتفلیکس خواهد ماند یا خیر.

تقریبا دو هفته پیش هنری کاویل و نتفلیکس اعلام کردند که این بازیگر بریتانیایی سریال The Witcher  را پس از فصل سوم ترک خواهد کرد تا جای خود را برای لیام همسورث که در فصل چهارم نقش گرالت ریویا را بازی خواهد کرد، باز کند. چند روز پیش ما این مطلب را خبر دادیم که لورن اشمیت هیسریچ، مجری برنامه و سرپرست نتفلیکس  The Witcher، هنوز چیزی در مورد این موضوع نگفته است. اکنون هیسریچ دوباره در شبکه ها ظاهر شده است ، اما هنوز به هیچ وجه از هنری کاویل نام نمی برد.

سریال The Witcher از ابتدای ظهور خود در شبکه نتفلیکس توانسته نظر طرفداران این فرنچایز را جلب کند. در این سریال هنری کاویل در نقش گرالت آف ریویا بازی می کند و توانسته میراث این جادوگر را بخوبی محافظت کند.

این احتمال وجود دارد که با نزدیک شدن به کمپین تبلیغاتی  The Witcher: Blood Origin، هیسریچ چاره ای جز پاسخ به سوالات مطبوعات و طرفداران نداشته باشد، اما در حال حاضر رئیس دنیای  Witcher، که نتفلیکس به شدت برای آن شرط بندی کرده است، از دادن نظر خودداری می کند. توضیحاتی در مورد جدا شدن هنری کاویل، که وقتی سه سال پیش کار خود را به عنوان گرالت ریویا شروع کرد، صد در صد متعهد به تحقق ایده نتفلیکس برای ساخت هفت فصل بود، اما در نهایت به دلیل اختلافات در فرایند فصل سوم، آن را ترک کرد.

لازم به دکر است که The Witcher: Blood Origin در تاریخ 25 دسامبر در شبکه نتفلیکس نمایش داده خواهد شد و می تواند بسیار جذاب باشد.

آیا کاویل با ویچر خواهد ماند؟

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند