بازی Wo Long: Fallen Dynasty از دو حالت گرافیکی استفاده خواهد کرد

تیم نینجا تایید کرده است که بازیWo Long: Fallen Dynasty  را با حالت های گرافیکی مختلفی عرضه خواهد کرد.

سرعت بیشتر یا گرافیک بهتر؟

با ورود نسل جدید کنسول‌ها، گزینه‌ های انتخاب بین حالت‌های گرافیکی مختلف تقریبا یک استاندارد شده است، اگرچه اخیراً شاهد عناوینی مانند A Plague Tale: Requiem یا Gotham Knights  هستیم که بدون ارائه هیچ امکانی به کاربران وارد بازار شده ‌اند. با این حال، افراد تیم نینجا تایید کرده اند که Wo Long: Fallen Dynasty دارای دو حالت گرافیکی برای انتخاب خواهد بود.

انجام اینکار باعث می شود که لطمه ای به گیم پلی بازی ها وارد نشود و گیمر حق انتخاب خوبی داشته باشد.

تیم توسعه دهنده وو لانگ این کار را از طریق مصاحبه با Xbox Dynasty انجام دادند، جایی که از آنها در مورد رزولوشن و نرخ فریمی که بازی Wo Long: Fallen Dynasty  روی Xbox Series X  اجرا می شود سؤال شد.

ماساکازو هیرایاما در واکنش به این سوال، پاسخ داد: بازی Wo Long: Fallen Dynasty  بر روی کنسولهای نسل نهم در بالاترین سطح کیفت یعنی 4K و 60 فریم در ثانیه اجرا خواهد شد.

گزینه هایی برای بازیکنانی وجود خواهد داشت که بیشتر روی نرخ فریم یا گرافیک تمرکز می کنند. بنابراین گزینه هایی مانند آنچه در دیگر بازی های Team Ninja دیده اید وجود خواهد داشت. بنابراین مطمئناً می توانید انتظار داشته باشید که در زمان عرضه بازی گزینه های مختلفی در دسترس داشته باشید.

بنابراین، کاربرانی که منتظر لذت بردن از بازی جدید Team Ninja هستند، خوش شانس خواهند بود، زیرا بسته به تجربه و شکل بازی که به دنبال آن هستند، گزینه انتخاب بین دو حالت مختلف را خواهند داشت. اگرچه بله، طرفداران بازی های تیم نینجا گزینه فریم 60 را به گرافیک بهتر ترجیح می دهند.

نظرتان را در مورد بازی Wo Long: Fallen Dynasty برای ما بنویسید.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024