جعبه های شانس توسط مجلس انگلیس در بازی ها به دلیل شبهه قمار ممنوع شد

جعبه های شانس توسط مجلس انگلیس در بازی ها به دلیل شبهه قمار ممنوع شد

یک کمیته قدرتمند در مجلس Lords انگلیس نسبت به وجود جعبه های شانس به عنوان ابزار شبهه قمار واکنش نشان داده و خواستار طبقه بندی اعمال مقررات سخت گیرانه شده است. جعبه های شانس که در بازی ها برای ارائه برخی امتیازات و امکانات به گیمرها در نظر گرفته می شود، در حال حاضر در بسیاری از بازی ها وجود دارند و کمیته ای در مجلس Lords انگلیس از این ویژگی به عنوان ابزاری برای قمار یاد کرده است.

یکی از اعضای این کمیته در مجلس Lords انگلیس که نفوذ قابل قبولی برای وضع قوانین دارد، اعلام کرده که بررسی وضعیت جعبه های شانس باید به سرعت بر عهده قانون قرار گیرد. قانون قمار پیشین که توسط ایالات متحده آمریکا در سال 2005 میلادی وضع شده، شرایط بسیار متفاوتی با شرایط فعلی در بازی ها دارد و اکنون زمان بازنگری در قوانین مربوط به Loot Box ها فرا رسیده است.

به اعتقاد لرد مایکل به عنوان رییس کمیته، چندین کشور وجود جعبه های شانس را به عنوان قمار تشخیص داده اند و می توانند اثرات مخرب Loot Box ها روی کودکان و نوجوانان را به خوبی درک کنند. به اعتقاد وی وجود این جعبه ها به نوعی تدریس قمار و استفاده عمومی از آن در شرایط مختلف است.

در برخی از کشورها، قانون خاصی برای این موارد وجود ندارد و به این ترتیب استودیو های توسعه دهنده و انتشار دهنده بازی ها می توانند به سادگی و بدون محدودیت از Loot Box ها استفاده کنند. گیمر ها با دستیابی به این جعبه های شانس می توانند به برخی از امکانات قابل توجه در بازی ها دسترسی پیدا کنند که به دست آوردن آن امکانات در شرایط طبیعی، بسیار سخت یا حتی غیر ممکن است.

به هر ترتیب، نمایندگان مجلس انگلیس در نظر دارند تا قوانین مربوط به قمار در بازی ها و وجود جعبه های شانس یا Loot Box را مورد بازنگری و بررسی مجدد قرار دهند تا امکان استفاده از آنها به شکل فعلی محدود شود. در صورتی که شک و شبهه ای نسبت به وجود فرضیه قمار در بازی ها مشاهده شود، این کمیته که بخش مهمی از مجلس Lords انگلیس به شمار می رود، قوانین جدید خود را اعمال خواهند کرد.

پست های مرتبط

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد

وضعیت ساخت بازی State of Decay 3 به خوبی پیش می‌رود