مت ریوز قصد دارد با Cat woaman فیلم The Batman را ادامه دهد

فیلم The Batman به راحتی یکی از پر سر و صداترین فیلم های پرفروش امسال بود که برداشتی حماسی و تازه از اسطوره های دنیای DC ارائه کرد. در برخی مواقع، فیلم بتمن در بعضی مواقع تا حدودی کاملا تم احساسی به خودش گرفته بود، اما هنوز هم ارزش و جایگاه خاص خودش را پیدا می کرد.

همکاری نزدیک مت ریوز با زن گربه ای

تاثیر گذاری نقش زوئی کراویتز در قالب Cat Woman با اولین سکانس حضور او در فیلم بتمن کاملا مشهود است. مت ریوز او را کاملا در دل داستان جای داد و یک نقش احساسی و تاثیرگذار را به زوئی کراویتز تقدیم کرد.

طبق صحبت های مت ریوز، زوئی کراویتز کهدر نقش کت ومن بازی کرد همکاری بسیار نزدیکی را با تیم تولید و کارگردانی داشت. طبق پست جدیدی که زوئی کراویتز در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است، این مطلب را بیان می کند که در طول فیلمبرداری زن گربه ای صحبت هایی با مت ریوز داشته است که بتواند فرایند خلق سکانس خانه سلینا کایل را باشکوه تر کند!

زوئی کراویتز به ریوز پیشنهاد کرد که سلینا باید در آپارتمان خود تعداد زیادی گربه داشته باشد. ریوز همه این ایده ها را پذیرفت و در صحنه ای که رابرت پتینسون وارد آپارتمان زن گربه ای شد، با دیدن گربه های زیاد تعجب کرد و به او گفت ” شما گربه های زیادی دارید” که باعث خنده می ریوز در پشت دوربین شد.

آیا اسپین آف Catwoman وجود خواهد داشت؟

در حالی که اسپین آف Catwoman هنوز تایید نشده است، رویدادهای The Batman قطعا طرفداران را مشتاق دیدن داستان سلینا کرد، و به گفته ریوز، این چیزی است که او با کاوش در آن مخالفت نمی کند.

ریوز در یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از انتشار فیلم The Batman گفت، منظورم این است که نگاه کنید، آنچه که ما واقعاً می ‌خواهیم انجام دهیم این است که این جهان را راه اندازی کنیم. اگر جهان این را بپذیرد، ما ایده‌های زیادی داریم که می‌خواهیم انجام دهیم و مطمئناً می ‌خواهیم سلینا این مسیر را با ما ادامه دهد.

نظر شما در مورد فیلم The Batman چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024