مدیا پردازش عرضه موبایل های شیائومی را در دست گرفت

همه ما مدیا پردازش را به عنوان عرضه کننده گوشی های هوشمند هواوی، ال جی و اپل در ایران می شناسیم. این شرکت همواره نشان داده در انتخاب برند های گوشی های هوشمند برای بازار ایران تخصص ویژه ای دارد. این بار نیز مدیا پردازش جای خالی برند فوق العاده موفق شیائومی را در بازار ایران پر خواهد کرد.

در حالی که در کشور های دیگر شرکت هایی چون شیائومی، اوپو و دیگر شرکت های عرصه گوشی های هوشمند، با عرضه گوشی های هوشمند میان رده، طرفداران بسیاری پیدا کرده اند، متاسفانه تا به امروز در میان گوشی های هوشمند میان رده در بازار ایران اکثرا نام شرکت های سامسونگ و هواوی به گوش می رسید و نام برند موفقی چون شیائومی بسیار خالی بود.

مدیا پردازش جای خالی شیائومی را در بازار ایران پر کرد

این در حالی می باشد که شیائومی ردمی نوت 7 به همراه نوت 7 پرو با عملکرد فوق العاده و البته قیمت بسیار مناسب در نظر گرفته شده، تمامی رکورد های فروش گوشی های هوشمند در بازار جهانی را جا به جا کرده اند. با این تفاصیل تا به امروز جای خالی گوشی های هوشمند شیائومی، مخصوصا گوشی های میان رده این شرکت در بازار ایران به شدت احساس می شد.

شیائومی ردمی نوت 7

از این پس گروه مدیا پردازش با عرضه این گوشی های هوشمند، جان تازه ای به گوشی های میان رده موجود در بازار ایران خواهد داد. با توجه به اخبار منتشر شده این شرکت در مرحله اول قصد فروش گوشی های هوشمند میان رده شیائومی را خواهد داشت، اما نوید عرضه پرچمداران قدرتمند این شرکت نیز در مرحله بعدی داده شده.

چنین اقدامی جای هیچ حرفی را باقی نمی گذارد و باید از این شرکت متشکر باشیم و امیدوار باشیم در آینده ای نزدیک شاهد دیگر گوشی های هوشمند میان رده از دیگر شرکت های موفق این عرصه در بازار ایران باشیم. پیش بینی می شود با توجه به بازخورد بسیار خوب گوشی های هوشمند میان رده شیائومی در بازار جهانی، کاربران ایرانی نیز از این محصولات استقبال خوبی به عمل بیاورند.

پست های مرتبط

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود