شیائومی می 11i با سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی سامسونگ معرفی شد

یکی دیگر از گوشی های هوشمندی که در مراسم شیائومی در کنار شیائومی می 11 اولترا و شیائومی می 11 پرو معرفی شد، شیائومی می 11i بود. این گوشی هوشمند شاید قیمت چندان ارزانی نداشته باشد اما با توجه به مشخصات ضعیف تر در نظر گرفته شده، قیمت ارزان تری به نسبت مدل اولترا با خود به همراه داشت. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند.

مشخصات شیائومی می 11i

اولین تفاوت اصلی شیائومی می 11i به نسبت دو مدل اولترا و پرو، در طراحی نمای رو به رویی می باشد. درست است که همانند مدل پرو و اولترا شاهد حضور ناچ اینفینیتی O می باشیم، اما بر خلاف دو مدل دیگر، بریدگی دایره ای شکل ناچ، در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش شیائومی می 11i قرار گرفته که سنسور دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.67 اینچی با رزولوشن 1080×2400 پیکسلی از نوع امولد مجهز شده. همانند دو برادر بزرگتر خود، صفحه نمایش این گوشی هوشمند توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز را دارد و حداکثر روشنایی 1300 نیت (شمع در متر مربع) از دیگر قابلیت های این صفحه نمایش می باشد.

در نمای پشتی هم شاهد قرار گیری سه سنسور دوربین می باشیم که دیگر همانند مدل پرو و اولترا، خبری از سنسور دوربین پریسکوپ نیست. در این قسمت یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید 119 درجه ای و سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور های دوربین سه گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری هم بار دیگر همانند مدل اولترا و پرو، شاهد حضور پردازنده 5 نانومتری و قدرتمند اسنپدراگون 888 شرکت کوالکام می باشیم. این پردازنده در حال حاضر قدرتمند ترین پردازنده گوشی های هوشمند اندرویدی جهان می باشد.

باتری 4520 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 33 واتی مجهز به شارژ سریعی که توانایی شارژ 0 تا 100 درصدی باتری را در مدت زمان 52 دقیقه ای دارد، از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود