شیائومی می 11 پرو با دوربین قدرتمند و پردازنده اسنپدراگون 888 معرفی شد

یکی دیگر از گوشی های هوشمندی که شیائومی در رویداد رسمی خود معرفی کرد، شیائومی می 11 پرو بود. این گوشی هوشمند به نسبت شیائومی می 11 اولترا مشخصات ضعیف تر و به نسبت شیائومی می 11 مشخصات قدرتمند تری را با خود به همراه داشت. از جمله مشخصات قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند پرچمدار، می توانیم به سنسور های دوربین (بخصوص سنسور دوربین اصلی) و پردازنده آن اشاره کنیم.

مشخصات شیائومی می 11 پرو

در نمای رو به رویی طراحی آشنای ناچ اینفینیتی O را مشاهده می کنیم که بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش سنسور دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

شیائومی می 11 پرو به صفحه نمایشی 6.81 اینچی با رزولوشن 1440×3200 پیکسلی و تراکم پیکسلی 515ppi در هر اینچ از نوع امولد مجهز شده است. از جمله قابلیت های قدرتمند این صفحه نمایش، سوای طراحی بسیار زیبا و چشم نواز، می توانیم به توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1500 نیت (شمع در متر مربع) اشاره کنیم.

در نمای پشتی نیز شاهد قرار گیری سه سنسور دوربین می باشیم. یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سامسونگ GN2 (همانند مدل اولترا) به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع پریسکوپ با قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال و 50 برابری دیجیتال، در کنار سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید 123 درجه ای، سنسور های دوربین سه گانه شیائومی می 11 پرو را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری هم بار دیگر شاهد حضور پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 شرکت کوالکام بودیم که در حال حاضر قدرتمند ترین پردازنده گوشی های هوشمند اندرویدی می باشد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نیز به شارژر 67 واتی کابلی شارژ سریع مجهز شده است. شارژر قدرتمند 67 واتی، توانایی شارژر 0 تا 100 درصدی این باتری را در مدت زمان کوتاه 36 دقیقه ای خواهد داشت. البته این گوشی هوشمند پرچمدار توانایی پشتیبانی از شارژر بی سیم 67 واتی را نیز دارد که به همین مدت زمان برای شارژ 0 تا 100 درصدی نیاز دارد.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود