مشخصات کلی شیائومی می میکس 4 پیش از رونمایی رسمی

شیائومی می میکس 4 این بار قرار است قدرتمند تر از همیشه وارد عرصه رقابت پرچمداران شود. این در حالی می باشد که پیش از این مطلع شده بودیم این گوشی هوشمند از سنسور 108 مگاپیکسلی جدید سامسونگ بهره خواهد برد. گویا شیائومی قرار است تمام رکورد های سنسور های دوربین اصلی را به خود اختصاص دهد.

شیائومی بصورت رسمی قرار است تا یک هفته آینده از ردمی نوت 8 پرو پرده برداری کند. این گوشی جدید اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که به سنسور 64 مگاپیکسلی سامسونگ مجهز می شود.

در حالی که امسونگ از سنسور 64 مگاپیکسلی قدرتمند خود بصورت رسمی رونمایی کرده، این بار با انتشار خبر مجهز شدن شیائومی می میکس 4 به سنسور 108 مگاپیکسلی سامسونگ، گویا این شرکت کره ای دست بردار نیست و قرار است باز هم سنسور قدرتمند دیگری را برای اولین بار در میان سنسور های دوربین اصلی گوشی های هوشمند معرفی کند.

به لطف شایعه پرکنان از برخی مشخصات فنی کلی در نظر گرفته شده پرچمدار جدید شیائومی مطلع شده ایم. ابعاد صفحه نمایش می میکس 4 مشخص نشده اما کیفیت 2K در نظر گرفته شده برای این صفحه نمایش، نوید صفحه نمایش فوق العاده با کیفیتی را می دهد.

در کنار این اتفاق، همانند می میکس 3 گویا باز هم شیائومی از قناوری دوربین سلفی پاپ آپ برای این گوشی هوشمند جدید خود بهره خواهد برد.

شیائومی قصد ندارد هیچ چیزی برای پرچمدار جدید خود کم بگذارد. پردازنده قدرتمند 7 نانومتری اسنپدراگون 855 پلاس که با هدف استفاده گوشی های هوشمند گیمینگ معرفی شد نیز گویا برای می میکس 4 در نظر گرفته خواهد شد.

رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 1 ترابایتی به همراه باتری قدرتمند 4500 میلی آمپری از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشد.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد