نمونه تصاویر ثبت شده توسط سنسور 64 مگاپیکسلی ردمی نوت 8 پرو

در حالی که تا یک هفته آینده شاهد رونمایی ردمی نوت 8 پرو به همراه ردمی نوت 8 خواهیم بود، حال بصورت رسمی شاهد انتشار تصویری که توسط سنسور 64 مگاپیکسلی دوربین اصلی این گوشی هوشمند به ثبت رسیده می باشیم. ردمی نوت 8 پرو اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از سنسور 64 مگاپیکسلی سامسونگ بهره مند خواهد شد.

شیائومی نشان داده که در چند سال گذشته می تواند رقیب جدی برای شرکت های دیگر این عرصه باشد.این شرکت قدرتمند چینی که قطعا یکی از رقیب های جدی شرکت های سامسونگ، هواوی و اپل در زمینه فروش جهانی گوشی های هوشمند می باشد، با انتشار پوستر رسمی، تاریخ 29 آگوست (7 شهریور) را برای رونمایی رسمی ردمی نوت 8 و نوت 8 پرو خود در نظر گرفته.

باید توجه داشته باشیم که تنها ردمی نوت 8 پرو به سنسور قدرتمند سامسونگ مجهز خواهد شد و مدل استاندارد این گوشی هوشمند از چنین سنسور بی بهره خواهد بود.

البته هر دو گوشی به دوربین های اصلی چهارگانه ای مجهز خواهند شد. از طرفی با توجه به آنچه در تصاویر می بینیم، خبری از قرار گیری قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش نیست. زیرا شاهد قرار گیری این قابلیت در قسمت پشتی و زیر سنسور های دوربین اصلی می باشیم. سنسور در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند قابلیت زوم 25 برابری را نیز خواهد داشت.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد