ماوس گیمینگ Mindshunter Zephyr مجهز به سیستم خنک کننده و طراحی جذاب

ماوس گیمینگ Mindshunter Zephyr مجهز به سیستم خنک کننده و طراحی جذاب

ماوس گیمینگ Mindshunter Zephyr با طراحی جالب و منحصر بفرد خود دارای حفره های متعدد روی بدنه و یک فن خنک کننده، نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. به اعتقاد کمپانی سازنده، آنها دلایل متعددی برای سبک طراحی خاص خود و به خصوص استفاده از سیستم خنک کننده درون آن دارند.

با توجه به اینکه در نقاط مختلف بدنه ماوس Mindshunter Zephyr حفره های متعددی تعبیه شده، وزن ماوس به شدت کاهش یافته و مقدار 68 گرم را روی ترازوی دیجیتال نشان می دهد. به این ترتیب کاربران می توانند به آسانی ماوس را روی سطوح مختلف حرکت داده و با توجه به متمرکز شدن وزن بیشتر روی قسمت انتهایی که محل قرار گیری کف دست گیمرهاست، تسلط بیشتری به آنها می بخشد.

سنسور به کار رفته در ماوس Mindshunter Zephyr از نوع PixArt 3389 با دقت 16.000 نقطه در هر اینچ است که می توانید مقدار دقیق آن را در محدوده 100 نقطه در هر اینچ افزایش دهید. به این ترتیب امکان تعیین دقیق ترین میزان دقت سنسور برای گیمرهای فوق حرفه ای وجود دارد. سوییچ های Omron که برای گیمرها شناخته شده هستند، طول عمر 50 میلیون بار کلیک را ارائه می دهند تا خیال آنها بابت طول عمر طولانی مدت راحت شود.

سیستم خنک کننده ماوس Mindshunter Zephyr که از یک عدد فن کوچک مجهز به دیود های نوری RGB تشکیل شده، از تعریق دست گیمرها جلوگیری کرده و استفاده طولانی مدت از ماوس گیمینگ را فراهم می سازد. نور پردازی RGB در حاشیه کنار ماوس در بخش جلوی بدنه نیز مشاهده می شود که به افزایش زیبایی آن منجر شده است.

با توجه به سبک طراحی منحصر بفرد این ماوس گیمینگ که شباهت هایی با طراحی ظاهری ماوس های کولرمستر MM710 و MM711 دارد، استفاده طولانی مدت از این قطعه کاربردی بسیار آسان و لذت بخش می شود. قیمت ماوس Mindshunter Zephyr برابر با 160 دلار تعیین شده، اما برای مدت محدود می توانید آن را با تخفیف 50 درصدی به قیمت 79 دلار خریداری کنید.

پست های مرتبط

بررسی ماشین اصلاح VGR V-001 / خفن، جذاب و کابردی

جعبه گشایی و نصب یک صندلی گیمینگ جذاب، راحت و خفن / RAIDMAX DK729

بررسی کیس خاص دیپکول QUADSTELLAR INFINITY