آشنایی با ویژگی ها و اثرات پول در بازی های پابجی، براول استارز و کالاف دیوتی موبایل

پول در بازی های موبایلی یکی از بهترین ویژگی های است که با استفاده از آن ها می توانید در زمانی کمتر و کوتاه تر به موارد مهم و کلیدی بازی دسترسی داشته باشید. در این خصوص توصیه می کنم حتما در این مقاله با ما همراه باشید تا نگاهی کامل به اثرات و ویژگی های پول در بازی پابجی، براول استارز و کالاف دیوتی بپردازیم. البته اگر می خواهید اطلاعات کامل تری در خصوص این 3 بازی و محبوب ترین بازی های سال 2019 موبایل بیاندازید می توانید به مقاله معرفی 5 بازی برتر در سال 2019 برای موبایل که حتما باید بازی کنید  (براول استارز، کالاف دیوتی، پابجی) مراجعه کنید.

آشنایی با پول و ارز های موجود در بازی های کالاف دیوتی، براول استارز و پابجی

سال 2019 طبق بررسی های صورت گرفته بازی های متنوع ای به عنوان بهترین بازی های سال انتخاب شدند که معیار و ارزش های متفاوتی برای آن ها وجود داشت. از این رو کالاف دیوتی ، براول استارز و پابجی به عنوان سه نمونه از منحصر به فرد ترین بازی های موبایلی می توانند تجربه و لذت بسیار قابل توجه ای را برای شما عزیزان در نظر بگیرند.

در تمامی بازی های موبایلی ارز و یا پولی رایجی وجود دارد که با استفاده از آن می توانید از امکانات و ویژگی های قابل توجه ای در این بازی برخوردار شوید. این پول ها به شما کمک می کنند تا بتوانید سلاح های جدیدی را خریداری کنید و یا سلاح های قبلی خود را به صورت کاملا بروزرسانی کنید.

از دیگر مزایای استفاده از این محصولات این است که می توانید شخصیت ها و یا کاراکتر های اصلی بازی را برای خودتان شخصی سازی کنید و یا در صورت لزوم آن ها را خریداری کنید تا ادامه روند بازی را با استفاده از این شخصیت ها انجام دهید.

البته توجه داشته باشید که استفاده از پول و مزایا و ویژگی های آن مطابق هر بازی متفاوت بوده و این موضوع می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی روند بازی شما داشته باشد. در این خصوص توصیه می کنیم حتما ادامه این مقاله را با ما همراه باشید.

بررسی اثرات ویژه تهیه و خرید سی پی در بازی کالاف دیوتی

سی پی ارز رایج در بازی کالاف دیوتی است که اگر بخواهید از بخش فروشگاه و یا استور این بازی خرید هایی انجام دهید باید مقدار مناسبی سی پی به دست آورید.

 Call of Duty (کال آف دیوتی) بازی در سبک اکشن است که توسط اکتیوژن در سال 2003 برای رایانه شخصی معرفی شد و پس از استقبال بسیار از سمت گیمرها نسخه مخصوص کنسول های بازی نیز ساخته شد.در ابتدا؛ داستان بازی در زمان جنگ جهانی دوم رخ میدهد اما در نسخه های بعدی به زمان حال رسید.با اینکه کال آف دیوتی توسط اکتیویژن معرفی شد اما در حال حاضر شرکت هایی همانند اینفینیتی وار و تری اچ به توسعه بازی های کال آف دیوتی کمک میکنند. همچنین کمپانی تنسنت گیمز در توسعه بازی کال آف دیوتی موبایل نقش بسزایی ایفا کرد.

به واسطه استفاده از سی پی می توانید شخصیت های جدید بازی را خریداری کنید و یا برای آن ها سلاح های متفاوت و به روزی را تهیه کنید. البته این تنها پایان کار نیست بلکه با استفاده از سی پی می توانید رد رقابت ها و تورنومنت های به خصوص این بازی نقش آفرینی کنید و..

چطور می توانیم اقدام به تهیه و کسب انواع پول در بازی های مختلف کنیم؟

برای این کار روش سختی را پیش روی خود ندارید! یکی از ساده ترین روش هایی که با استفاده از آن می توانید اقدام به تهیه و خرید انواع پول در بازی های مختلف کنید، ورود به بخش استور و یا فروشگاه بازی است.

البته این بخش برای کاربران ایرانی توصیه نمی شود چراکه باید به صورت دلاری و با پرداخت های بین المللی این فرایند انجام شود! برای این موضوع بهتر است از سایت های واسطی استفاده کنید که این خدمات را برای شما در بهترین و سریع ترین حالت ممکن انجام می دهند.

سایت آسان جم یک سایت معتبر در زمینه فروش انواع جم و الماس است که با مراجعه به این سایت می توانید هر مقدار که نیاز دارید، جم و الماس را خریداری کنید.

نکته قابل توجه ای که در این سایت وجود دارد، این است که پشتیبانی ای 24 ساعته در ایام هفته و حتی روز های تعطیل دارد که این موضوع خود امتیاز بزرگی محسوب می شود.

آیا از روش های رایگان نیز می توان جم و الماس و سی پی و… را به دست آورد؟

خود بازی بخش هایی را برای شما به وجود آورده است تا با استفاده از آن ها بتوانید مقداری پول به دست آورید و با استفاده از آن فرایند بازی را ادامه دهید اما این مقدار پول برای شما مناسب و کافی نیست! به عنوان مثال برا شرکت در برخی از رویداد ها نیاز به پول بیشتری دارید، در این خصوص باید حتما از روش های پولی اقدام به تهیه و خرید پول و یا ارز نمایید تا بتوانید درد این رقابت ها شرکت کنید.

عموما روش های رایگان وقت بسیار زیادی را از کاربران خواهد گرفت که این موضوع می تواند تاثیر منفی ای بر روی فرایند کاری شما داشته باشد، در همین خصوص به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم که از این روش ها استفاده کنید.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024