پدال گیمینگ MSI Liberator محصولی خاص و کاربردی

تا کنون تجهیزات جانبی بسیاری در قالب پدال روانه بازار شده اند. استفاده از پدال برای استفاده از نرم افزارها و شبیه سازها قطعاً تجربه کاربری خاصی را ایجاد می کند اما اینکه یک پدال گیمینگ با قابلیت شخصی سازی را بتوانید در بازار پیدا کنید بعید است. ام اس آی اخیرا به طور جدید در حال بازاریابی پدال گیمینگ Liberator است و ظاهراً این پدال گیمینگ برای این شرکت تایوانی بسیار مهم است اما چرا؟

به گفته ام اس آی “جذابت ترین محصول گیمینگ سال 2021 در راه است”. شرکت MSI دلایل زیادی برای مهم بودن این پدال گیمینگ برای گیمرها دارد. کم کردن خستگی انگشتان دست بعد از یک جنگ تمام عیار در بازی ها برای تمام گیمرها اتفاق افتاده است. با این شیوه گیمرها می توانند بعضی از واکنش های دستوری را با پدال انجام دهند تا هم کمی انگشتان دست استراحت کنند و هم تمرکز بیشتری در گیم پلی داشته باشند.

ارگونومیک و دقت در طراحی پدال گیمینگ MSI Liberator با کمک سختگیرترین تیم طراحی E-SPORT باعث می شود تا گیمرها با دقت بیشتری بازی ها را اجرا کنند. استفاده از سه سوئچ Omron ژاپنی با طول عمر بسیار عالی 10 میلیون کلیک، نه تنها قابلیت استفاده از کفی پدال و سوئیچ های چپ و راست را پس از سال ها تضمین می کند، بلکه واکنش سریع و کم کردن تاخیر را به کاربران هدیه می دهد. همانطور که گفته شده این پدال گیمینگ دارای سه سوئیچ است. گیمر قادر است تا با فشردن کفی پدال و ضربه زدن به چپ یا راست، واکنش های دستوری خود را مدیریت کند.

قابلیت شخصی سازی سوئیچ ها، نورپردازی RGB و مدیریت افکت های مختلف نوری، کابل بافته شده مستحکم و تغییر سایز بر اساس هر نوع پا از ویژگی های جذاب این پدال گیمینگ است. اما شاید یکی از مهمترین ویژگی های این پدال، استفاده برای دیگر کاربران است. کاربرانی با مشکلات جسمی، طرفداران ویرایش عکس و فیلم و تولیدکنندگان محتوا هم به راحتی می توانند از این پدال استفاده کنند.

ام اس آی قصد دارد تا پس از ثبت سفارش 500 نفر، این پدال گیمینگ را روانه بازار کند. در ابتدا برای 500 گیمری که این پدال گیمینگ را خریداری کرده اند 30 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است تا در نهایت با قیمت 430 دلار به دست اولین ها برسد. اما پس از اولین ثبت سفارش ها، قیمت پدال گیمینگ MSI Liberator به 600 دلار می رسد.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !