بروزرسانی جدید برای پیکسل 4 چه مشکلاتی را بر طرف می کند؟

رونمایی پیکسل 4 به همراه پیکسل 4 ایکس ال به عنوان جدیدترین گوشی های هوشمند این شرکت بصورت رسمی رونمایی شده اند اما بعد از قرار گرفتن این گوشی های هوشمند در اختیار کاربران برخی مشکلاتی را برای این گوشی های هوشمند شاهد بودیم. حال بروزرسانی جدید برای این پرچمداران گوگل منتشر شده که در ادامه خواهیم دید که با دریافت این بروزرسانی چه مشکلاتی برطرف خواهند شد.

پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال به صفحات نمایشی با نرخ بروزرسانی 90 هرتز مجهز شده اند. اما با توجه به گزارش برخی کاربران صفحه نمایش این گوشی های هوشمند برای حالت های بروزرسانی 60 هرتز و 90 هرتز دچار اختلال می شدند.

رفع مشکل گوگل پیکسل 4 با دریافت بروزرسانی

در بروزرسانی جدید منتشر شده، در حالی که روشنایی صفحه نمایش کمتر از 75 درصد باشد، صفحه نمایش این گوشی های هوشمند نرخ بروزرسانی 60 هرتز را ارائه می کند. دلیل این امر جلوگیری از آسیب رسیدن به چشم در حالت نور کم و بخصوص شب می باشد.

اما یکی دیگر از مشکلات اصلی این گوشی های هوشمند که در همن ابتدا مشهود، باگ موجود در ضبط ویدئو توسط دوربین های اصلی بود. در هنگام ضبط ویدئو صداها و نویز های اضافی موجود بود که گوگل مشکل نرم افزاری را دلیل این اتفاق دانست. که حالا با دریافت بروزرسانی جدید دیگر شاهد به وجود آمدن چنن مشکلی نخواهیم بود.

یکی دیگر از قابلیت های بسیار قدرتمند سنسور های دوربین اصلی این گوشی های هوشمند، بالانس نور سفید بصورت خودکار و دستی بود که به شما قابلیت ثبت تصاویر بی نظیری را می داد. اما در برخی موارد شاهد آن بودیم که استفاده از این قابلیت تعادل خوبی بین رنگ سفید رعایت نمی کند و رنگ های چون آبی به جای زرد را در خروجی شاهد بودیم. و از این پس چنین مشکلی نیز دیگر برای دوربین های اصلی جدیدترین پرچمداران گوگل به وجود نخواهد آمد.

منبع: phonearena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !