بازی Mortal Kombat 12 یا Injustice 3 در دستور کار NetherRealm

رئیس استودیو NetherRealm با انتشار پستی در توییتر این اطلاعات را تایید کرده است که بین دو بازی Mortal Kombat 12 و Injustice 3 باید منتظر یکی از آنها باشید.

دو بازی مبارزه ای از ادبون

شایعات در مورد وجود احتمالی Mortal Kombat 12 در هفته های اخیر افزایش یافته است.

پس از اینکه تورنومنت بازی های مبارزه ای در نسل نهم، با عنوان هایی مانند Street Fighter 6 و Tekken 8 حالا نوبت به NetherRealm رسیده است که یک نسخه جدید از بازی هایش را معرفی کند.

خوب حالا زمان مناسبی است که NetherRealm از یکی از بازی های مبارزه ای خود پرده برداری کند و این تورنومنت را داغ تر کند. در طی این مدت طرفداران سوالات زیادی را از ادبون پرسیده اند که بالاخره مورتال کامبت 12 چه زمانی معرفی خواهد شد، ادبون هم در توییتر خود پاسخ داد که NetherRealm در حال کار بر روی Mortal Kombat 12 یا Injustice 3  است.

اگر نگاهی به زمان سپری شده از قسمت قبلی این جاستیس بیندازیم، منطقی است فکر کنیم که Injustice 3  اولین انتخابی برای ورود به بازار خواهد بود، زیرا از زمان عرضه Injustice 2 حدود 5 سال می گذرد. با دیدن نمایش های خیره کننده عنوان های کلاسیکی مانند Fighter و Tekken  که سال آینده مهمان کنسول ها خواهند شد، انتظارات در ادبون بسیار زیاد است تا دوباره عنوانی بهتر را عرضه کند.

ممکن است تیم NetherRealm بخواهد رودررو با Bandai Namco  و Capcom رقابت کند تا ببیند چه کسی تاج و تخت بازی‌های مبارزه‌ای را به دست می ‌گیرد.

در حال حاضر تنها می‌ توانیم منتظر ارائه اطلاعات رسمی از سوی استودیو ندرریلم باشیم، اما خوب از قبل مطمئن هستیم که پروژه بعدی آنها Mortal Kombat 12 یا Injustice 3 خواهد بود.

به نظر شما بازی جدید مورتال کامبت در چه مسیری قدم برمیدارد؟ آیا یک ریبوت را شاهد خواهیم بود؟

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد