Team Ninja ساخت بازی جدید Dead or Alive را تایید کرد

شرکت Team Ninja امسال با دو عنوان جدید بازگشته است، عنوان های Ninja Gaiden و Dead or Alive در راه نسل نهم هستند.

بزرگان سبک مبارزه ای وارد می شوند

کنفرانس G-Star بزرگترین نمایشگاه تجاری صنعت بازی در کره است و برای توسعه دهندگان برجسته کره ای و آسیای جنوب شرقی کاملاً فرصت مناسبی است که حضور پیدا کنند و توضیحات خاص خود را ارائه نمایند. با در نظر گرفتن این موضوع، این فرصت عالی برای Team Ninja بود تا طرفداران را از راه اندازی مجدد بازی محبوب مبارزه با خبر کنند.

این خبر همه طرفداران Dead or Alive را هیجان زده می کند، زیرا آخرین نسخه اصلی آن سه سال پیش یعنی در سال 2019 عرضه شد. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، تیم نینجا اعلام کرد که در حال حاضر روی یک راه ‌اندازی مجدد یا ریبوت از Dead or Alive کار می‌کنند. با این حال، آنها جزئیات بیشتری در مورد بازی بعدی خود ارائه نکردند. تاکنون هیچ اطلاعات دقیقی در مورد پلتفرم‌هایی که این دو بازی برای آنها عرضه می شود وجود ندارد.

تیم نینجا این مساله را متذکر شد که هم اکنون عنوان های ذکر شدهدر دست توسعه هستند. آنها قصد دارند تا بازی Dead or Alive را به سمت ریشه های خود سوق دهند و تحولی در بخش بصری و گرافیکی آن ایجاد کنند. باتوجه به اینکه بازی های زیادی در حال ریبوت شدن هستند، این مساله وجود دارد که عنوان ها چطور خواهند توانست مخاطبان خود را دوباره جذب کنند؟

آرخین شماره از بازی نینجا گایدن نتوانست موفقیت های شماره های قبل خود را تکرار کند و تزریق ایده جدید به آن چندان پاسخگو نبود، حالا کنجکاو هستیم که تیم نینجا برای یک شروع جدید چه برنامه ای برای این فرنچایز خواهد داشت.

نظر شما درمورد ریبوت شدن بازی های Dead or Alive و Ninja Gaiden

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024