ریمستر بازی Red Dead Redemption 2 با کارت گرافیک RTX 4090

امروز تصاویر بسیار شگفت انگیزی از بازی Red Dead Redemption 2 در کانال یوتیوب Digital Dreams منتشر شده که چشم انداز فوق العاده ای از این عنوان برای نسل نهم است.

رد دد برای همه نسل ها

کانال یوتیوب Digital Dreamsبه تازگی فعالیت های خود را بسیار گسترده کرده است و ویدیوهای جذابی را به نمایش گذاشته. بازی Red Dead Redemption 2 جدیدترین هدف این کانال یوتیوب است.

ویدئویی که توسط کانال یوتیوب Digital Dreams بر روی RTX 4090 تست شده است به ما نشان می‌ دهد که یک ریمستر نسل بعدی Red Dead Redemption 2 چگونه می‌تواند باشد.

به همین دلیل، می‌خواهیم ویدیویی را به شما نشان دهیم که به ما نشان می‌دهد گرافیک یک ریمستر Red Dead Redemption 2 چگونه می‌تواند روی کنسول‌های نسل جدید باشد که می‌تواند دنیای ساخته شده توسط Rockstar Games را به‌طور کامل تحت فشار قرار دهد. این ویدیو توسط کانال با استعداد یوتیوب Digital Dreams با استفاده از یک رایانه شخصی فوق العاده قدرتمند و مدهای گرافیکی متعدد ساخته شده است که به شما امکان می دهد گرافیک عنوان را بالاتر از حد معمول بهبود بخشد. شما با دیدن تصاویر حیرت زده خواهید شد، چون معنای نسل نهم در این عنوان کاملا قابل لمس است.

در این تست، بیش از 100 ماد گرافیکی مورد استفاده قرار گرفته و همچنین وضوح تصویر 8K و Ray Tracing هم استفاده شده است.

بازیRed Dead Redemption 2  یکی از جاه طلبانه ترین بازی های تاریخ صنعت بازی و سرگرمی است. دنیایی بسیار بزرگ همراه با نقشه ای که تابحال دقیق تر از آن را در هیچ بازی دیگری ندیده ایم، بطوریکه هنوز هم بعد از چند سال از انتشار آن باز هم گیمرها به نکات جالبی دست پیدا می کنند. گرافیک و جلوه های بصری این عنوان چیزی فراتر از نسل هشتم بود ودارندگان کنسولهای PS4 و Xbox One هنوز هم در رویا به سر می برند که رد دد 2 را می توانند تجربه کنند.

محبوبیت این عنوان باعث شده که توسعه دهندگان برای آن مادهای زیادی را طراحی کنند که جنبه های مختلفی را شامل می شود.

آیا شما علاقه مند هستید که رد دد2 برای نسل نهم ریمستر شود؟

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند