فیلم Mortal Kombat در ماه ژوئن در ژاپن اکران می شود

این روزها دنیای سینما برای گیمرها خبرهای بسیار خوبی را به همراه داشته، از ساخت فیلم Uncharted گرفته تا سریال Resident Evil و حالا هم فیلم Mortal Kombat در راه است. مورتال کامبت یکی ار محبوب ترین و معروفترین های سبک مبارزه ای است که به خشونت فراوان و داستانی عمیق معروف است. حالا بعد از مدت های فراوان گیمرها می توانند مبارزین محبوب خود را بر روی پرده سینماها ملاقات کنند. آیا این بار مبارزین معبد شائولین خواهند توانست جلوی ارتش شائوکان را بگیرند؟

سرنوشت دنیا در دست مبارزین کامبت

موفقیت بازی Mortal Kombat 11 در نسل هشتم باعث شد که کمپانی های ساخت فیلم نگاه ویژه ای به این اثر داشته باشند، به نوعی می توانیم این عنوان را قدرتمندتر از هر دوره دیگری بدانیم. مخاطب ها این بار تشنه تر از همیشه هستند تا مبارزین محبوب خود را ببینند. در یک دهه اخیر فیلم های زیادی از روی بازی های مختلف ساخته شدند که هر کدام فراز و نشیب های زیادی داشتند.

کمپانی برادران وارنر ساخت فیلم Mortal Kombat را از مدت ها پیش آغاز کرده بود، ولی فراگیری ویروس کرونا باعث شد تا مراحل ساخت این عنوان آهسته تر از قبل پیش برود. حالا تریلر جدیدی از این عنوان منتشر شده که ابعاد جدیدی از داستان و شخصیت های فیلم را نشان می دهد. البته تریلر جدید تماما حاوی نکات جدیدی نیست و فقط معدود سکانس های جدیدی را به نمایش می گذارد.

یک فیلم تمام شرقی

همانطور که می دانید حماسه مورتال کامبت در شرق رخ می دهد، از مبارزین معبد شائولین گرفته تا نینجاهای معروف سری بازی. حالا هم کمپانی وارنر از بازیگران شرقی زیادی برای ایفای نقش در این فیلم استفاده کرده است. البته ناگفته نماند که انتخاب بازیگران می توانست بسیار بهتر باشد، اما در این بین چند بازیگر غربی هم حضور دارند که در نقش های Kano، Sonia بازی خواهند کرد. وارنر اعلام کرده که این فیلم مبارزه ای را در سینماهای ژاپن هم اکران خواهد کرد.

وارنر برای انجام این کار یک دلیل بسیار مهم و منطقی دارد، در این فیلم دو بازیگر ژاپنی به نام های Hiroyuki Sanada در نقش اسکورپیون و Tadanobu Asano در نقش رایدن حضور دارند. این نقشه اقتصادی برای فروش بیشتر فیلم مورتال کامبت به احتمال زیاد جوابگو خواهد بود. فیلم Mortal Kombat در تاریخ 16 آوریل 2021 در سینماهای غرب و HBO Max اکران می شود و سپس در 18 ژوئن 2021 راهی سینماهای ژاپن می شود.

به نظر شما آیا فیلم مورتال کامبت می تواند در گیشه موفق عمل کند؟ آیا شما هم برای دیدن این فیلم هیجان زده هستید؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024