اوپو رنو 5 Z معرفی شد / میان رده ای با مشخصات یک پرچمدار

بدون شک گوشی های هوشمند اوپو توانسته اند تا به امروز عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارند. امروز نیز شاهد رونمایی اوپو رنو 5 Z به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت بودیم که شاید جزو گوشی های هوشمند میان رده این شرکت به حساب بیاید، اما در بسیاری از موارد به مشخصاتی در حد و اندازه های یک پرچمدار مجهز شده است.

مشخصات اوپو رنو 5 Z

در نمای رو به رویی این گوشی هوشمند میان رده به صفحه نمایشی 6.43 اینچی با رزولوشن FHD پلاس از نوع امولد مجهز شده است. صفحه نمایشی که برای طراحی به ناچ بسیار جذاب اینفینیتی O نیز مجهز شده است. بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. بهره بردن از چنین پنلی برای صفحه نمایش سبب شده تا همانند یک پرچمدار، شاهد قرار گیری قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت، زیر صفحه نمایش باشیم.

در قسمت پشتی اما شاهد قرار گیری چهار سنسور دوربین می باشیم. یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برا ثبت تصاویر از فاصله نزدیک در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین چهارگانه اوپو رنو 5 Z را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری اما، این اسمارتفون به یکی از بهتری پردازنده های شرکت مدیاتک، یعنی دیمنسیتی 800U مجهز شده است. پردازنده ای که سوای عملکرد بسیار خوبش، توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی پر سرعت نسل پنجم یا همان 5G را نیز دارد.

رم 8 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی در کنار باتری با میزان ظرفیت 4310 میلی آمپر ساعتی و شارژر 30 واتی مجهز به شارژ سریع، از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می باشند. اوپو رنو 5 Z قرار است با قیمت پایه و بسیار مناسب 395 دلار روانه بازار شود.

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد

تراشه M4 اپل احتمالاً برتری خاصی نسبت به تراشه M3 در بارهای کاری غیر ردیابی پرتو نداشته باشد