موتورولا موتو G Stylus 2021 با قلم هوشمند معرفی شد

موتورولا موتو G Stylus 2021 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت معرفی شد و قابلیت های جالبی را نیز با خود به همراه داشت. پیش از این شاهد رونمایی موتورولا موتو G Stylus بودیم که همانند مدل 2021 به قلم هوشمندی مجهز شده بود. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده جدید موتورولا.

مشخصات موتورولا موتو G Stylus 2021

طراحی در نظر گرفته شده برای موتورولا موتو G Stylus 2021 تقریبا مشابه با طراحی می باشد که موتورولا G Stylus از آن بهره برده بود. در نمای رو به رویی این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی 6.8 اینچی با رزولوشن 1080×2400 پیکسلی از نوع IPS LCD مجهز شده. برای طراحی صفحه نمایش نیز شاهد  حضور ناچ اینفینیتی O می باشیم.

بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش، سنسور 16 مگاپیکسی دوربین سلفی را در خود جای داده است. در قسمت پشتی نیز شاهد قرار گیری چهار سنسور دوربین در بریدگی مستطیلی شکل می باشیم که به نسبت نسل قبلی طراحی متفاوتی را با خود به همراه داشت.

یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض با زاویه دید 118 درجه ای، سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور های دوربین چهارگانه موتورولا موتو G Stylus 2021 را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری اما موتورولا موتو G Stylus 2021 به پردازنده میان رده اسنپدراگون 678 شرکت کوالکام مجهز شده است. رم 4 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می باشند. قلم هوشمندی که شاید به نست قلم های پرچمدارانی چون خانواده سامسونگ گلکسی نوت 20 هوشمند نباشد نیز با نام push-pen برای این اسمارتفون در نظر گرفته شده. این گوشی میان رده به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر معمولی 10 واتی مجهز شده و قرار است با قیمت 300 دلاری بزودی روانه بازار شود.

پست های مرتبط

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !