شیائومی ردمی 9T معرفی شد / میان رده ای با باتری قدرتمند و قیمت مقرون بصرفه

سری ردمی گوشی های هوشمند شیائومی تا به امروز توانسته اند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند. در کنار رونمایی شیائومی ردمی نوت 9T شاهد رونمایی شیائومی ردمی 9T به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت بودیم. اسمارتفونی که در کنار بهره بردن از طراحی کاربر پسند، مشخصات فنی مناسبی را با خود به همراه داشت که در این میان می توانیم به باتری قدرتمند آن اشاره کنیم.

مشخصات شیائومی ردمی 9T

طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند طراحی کاربر پسندی می باشد که نمونه چنین طراحی را در گوشی های هوشمند میان رده دیگر نیز دیده بودیم. ردمی 9T به صفحه نمایشی 6.53 اینچی با رزولوشن 1080×2340 پیکسلی از نوع IPS LCD مجهز شده. این صفحه نمایش توانایی ارائه حداکثر روشنایی 400 شمع (نیت) و تراکم پیکسلی 395ppi در هر اینچ را خواهد داشت.

برای طراحی صفحه نمایش نیز از ناج محبوب و کاربر پسند واتردراپ یا همان ناچ قطره ای استفاده شده. بریدگی قطره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش، سنسور 8 مگاپیکسلی دوربین سلفی را در خود جای داده است. سنسور 8 مگاپیکسلی دوربین سلفی توانایی ضبط ویدئو با حداکثر کیفیت 1080 پیکسل و نرخ 30 فریم در ثانیه را نیز خواهد داشت.

در قسمت پشتی اما شاهد قرار گیری چهار سنسور دوربین در بریدگی مستطیلی شکل می باشیم. یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض، سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین چهارگانه شیائومی ردمی 9T را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری نیز این گوشی هوشمند میان رده به پردازنده اسنپدراگون 662 شرکت کوالکام با معماری 11 نانومتری مجهز شده. رم های 4 و 6 گیگابایتی به همراه حافظه های داخلی 64 و 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می باشند.

شیائومی ردمی 9T به باتری قدرتمند 6000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 18 واتی شارژ سریع و قابلیت شارژ معکوس 2.5 واتی مجهز شده. این گوشی هوشمند میان رده قرار است با قیمت پایه 159 یورویی روانه بازار شود که با توجه به مشخصات در نظر گرفته شده، قیمت بسیار مقرون بصرفه ای می باشد.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !