شیائومی ردمی نوت 9T 5G معرفی شد / میان رده ای با طراحی پرچمداران

شیائومی ردمی نوت 9T به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت برای فروش در بازار های جهانی بصورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند میان رده طراحی پرچمدار گونه ای را با خود به همراه دارد و مشخصات فنی مناسب و قابلیت پوشش شبکه های 5G آن را به یکی از گوشی های میان رده قدرتمند بازار تبدیل کرده است.

مشخصات شیائومی ردمی نوت 9T

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند ما را به یاد پرچمداران بنامی می اندازد. چنین طراحی را ابتدا گوشی های هوشمند خانواده هواوی میت 30 بودند که با خود به همراه داشتند.

در نمای رو به رویی این گوشی هوشمند میان رده به صفحه نمایشی 6.53 اینچی با رزولوشن 1080×2340 پیکسلی از نوع IPS LCD مجهز شده. برای طراحی صفحه نمایش نیز شاهد حضور ناچ اینفنیتی O می باشیم و از جمله قابلیت های این صفحه نمایش می توان به توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 90 هرتز و حداکثر روشنای 450 شمع (نیت) اشاره کرد.

بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش، سنسور 13 مگاپیکسلی دوربین سلفی را در خود جای داده است. این سنسور توانایی ضبط ویدئو با کیفیت 1080 پیکسل و نرخ 30 فریم در ثانیه را نیز خواهد داشت.

در قسمت پشتی اما شاهد قرار گیری چهار سنسور در بریدگی دایره ای شکلی می باشیم. یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور های دوربین سه گانه شیائومی ردمی نوت 9T در نظر گرفته شده. از چنین گوشی هوشمند میان رده ای توقع می رفت که به سنسور فوق عریض نیز مجهز شود که این اتفاق متاسفانه رخ نداد.

در بخش مشخصات سخت افزاری پردازنده میان رده اما قدرتمند دیمنسیتی 800U شرکت مدیاتک این گوشی هوشمند را همراه خواهد کرد. بهره بردن از چنین پردازنده ای سبب شده تا ردمی نوت 9T توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را نیز داشته باشد.

رم 4 گیگابایتی به همراه حافظه های داخلی 34 و 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشند. این گوشی میان رده باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 18 واتی شارژ سریع مجهز شده.

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !