فاش شدن مشخصات فنی قدرتمند موتورولا Edge پلاس پیش از رونمایی رسمی

موتورولا مدتی است که بار دیگر فعالیت خود را جدی تری از همیشه شروع کرده. این شرکت بالاخره در سال میلادی گذشته تصمیم گرفت تا طراحی خاص خود را کنار بگذارد و طراحی هایی را برای محصولات خود، مخصوصا گوشی های هوشمند میان رده در نظر بگیرد که بیشتر مورد توجه کاربران واقع شده اند. موتورولا Edge پلاس به عنوان جدیدترین پرچمدار این شرمکت بزودی رونمایی خواهد شد که با توجه به شایعات منتشر شده در ادامه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند خواهیم پرداخت.

مشخصات موتورولا Edge پلاس

در همان ابتدا طراحی زیبای صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای موتورولا Edge پلاس چشم هر بیینده ای را به سمت خود جلب می کند. صفحه نمایشی 6.67 اینچی با رزولوشن FHD پلاس  که با خمیدگی در قسمت کناری همراه بوده و به ناچ زیبای اینفینیتی O نیز مجهز شده. بریدگی دایره ای شکل ناچ اینیفینیتی O که در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش در نظر گرفته شده.

در قسمت پشتی اما شاهد قرار گیری سه سنسور برای دوربین Motorola Edge+ در نظر گرفته شده. یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی قدرتمند در کنار سنسور فوق عریض 16 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم 3 برابری اپتیکال، سنسور های دوربین سه گانه این اسمارت فون را تشکیل می دهند.

قدرتمند ترین پردازنده کوالکام یعنی اسنپدراگون 865 نیز این گوشی هوشمند را همراهی می کند. از دیگر قابلیت های موتورولا Edge پلاس می توان به پوشش شبکه های اینترنتی 5G در باند mmWave نیز اشاره کرد که بیشترین سرعت ممکن شبکه های اینترنتی نسل پنجم را همین باند ارائه می دهد.

باتری 5000 میلی آمپری در نظر گرفته شده نیز با توجه به پردازنده 7 نانومتری که کاهش مصرف انرژی چشم گیری را با خود به همراه خواهد داشت، نوید طول عمر مفید بالایی را برای این گوشی هوشمند می دهد. از دیگر مشخصات سخت افزاری می توان به رم 12 گیگابایتی نیز اشاره کرد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد