موتورلا موتو G8 رسما به عنوان گوشی هوشمند آینده این شرکت معرفی خواهد شد

مدتی است که موتورولا دست از طراحی های خاص و منحصر بفرد خود کشیده و طراحی های کاربر پسنذی را برای گوشی های هوشمند خود در نظر گرفته است. بعد از معرفی چند گوشی هوشمند میان رده با طراحی هایی مشابه با بسیاری از گوشی های هوشمند دیگر شرکت ها، این بار نوبت به موتو G8 به عنوان گوشی جدید و میان رده این شرکت رسیده تا روانه بازار شود.

صفحه نمایش 6.2 اینچی از جنس IPS LCD با رزولوشن HD پلاس برای این محصول در نظر گرفته شده. بار دیگر موتورولا ناچ واتردراپ را برای صفحه نمایش موتو G8 در نظر گرفته. در قسمت بریدگی ناچ زیبای واتردراپ نیز شاهد قرار گیری سنسور 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی می باشیم.

در قسمت پشتی اما بار هم این شرکت از سه سنسور برای دوربین اصلی استفاده کرده. سنسور 48 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2,0 به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض در کنار یک سنسور عمق سنج برای هرچه بهتر شدن تصاویر پرتره سنسور اصلی، سنسور های دوربین اصلی سه گانه این گوشی هوشمند میان رده را تشکیل می دهند.

با توجه به میان رده بودن این گوشی هوشمند، موتورولا پردازنده هلیو  P70M  شرکت مدیاتک را برای آن در نظر گرفته. از دیگر مشخصات سخت افزاری دیگر می توان به رم 2 گیگبایایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتقاء با میکرو اس دی تا حداکثر میزان 512 گیگابایت اشاره کرد.

باتری 4000 میلی آمپری در نظر گرفته شده نیز با توجه به ایعاد صفحه نمایش این گوشی هوشمند، نوید طول عمر بسیار خوبی را برای موتورولا موتو G8 play می دهد.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد