بسته بندی زیبای پردازنده های AMD Ryzen Threadripper 3000 لو رفت

زمان زیادی به حضور پردازنده های AMD Ryzen Threadripper 3000 به بازار نمانده است. پرازنده هایی با توان پردازشی بالا که می تواند پس از مدتها بازار پردازنده های رده بالا را از دست اینتل پس گیرند. حال در آخرین اخبار منتشر شده از این تراشه ها، تصویر بسته بندی زیبای این محصولات لو رفته است.

طبق تصاویر منتشر شده، AMD بسته بندی نسل سوم پردازنده های Threadripper را مجدد طراحی کرده است. جعبه بیرونی با تصویرسازی زیبا احتمالا مقوایی است تا در بخش زیبایی شناسی با محصول چشمگیری در بازار روبرو باشیم. تصویر سازی این جعبه هماهنگ با طرح های جدید AMD است. در میان این جعبه پنجره ای شفاف با نوشته ای مانند جعبه نسل گذشته پردازنده های Threadripper قرار گرفته است.

اما بسته بندی اصلی برای کاهش قیمت تولید از جنس طلق پلاستیکی است تا هم طرح کلی را مستحکم تر کند و هر پردازنده در میان این طلق شفاف دیده شود. نوشته های AMD Ryzen Threadripper در این بخش هم قرار گرفته است. احتمالا برای باز کردن این جعبه دکمه ای در بخش پایین جعبه در نظر گرفته شده است.

در کل طراحی جعبه پردازنده های Ryzen Threadripper 3000 نسبت به نسل قبل آن جمع و جور تر است. این امر شاید از ابهت بسته بندی کم کند اما حمل و نقل آن را راحت تر می کند. نظر شما در مورد این بسته بندی چییست؟

پست های مرتبط

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟