موتورولا وان پرو به دوربین های اصلی چهار گانه مجهز خواهد شد

موتورولا وان پرو این بار به عنوان اولین گوشی هوشمند این شرکت به دوربین های اصلی چهار گانه ای مجهز خواهد شد. این در حالی است که موتورولا با رونمایی دو گوشی موتورلا وان ویژن و موتورولا موتو Z4 خود بعد از مدت ها طراحی خاص خود را با طراحی دوست داشتنی و کاربر پسند تر جایگزین کرد و این بار نیز قصد دارد اولین گوشی هوشمند خود مجهز به سنسور های دوربین اصلی چهار گانه را روانه بازار کند.

در شایعات جدید منتشر شده، شاهد تصاویری از قاب پشتی در نظر گرفته شده برای موتورولا وان پرو بودیم. با توجه به قاب در نظر گرفته شده همانظور که در تصاویر مشاهده می کنید، چهار بریدگی برای قرار گیری سنسور های دوربین اصلی این گوشی هوشمند جدید موتورولا در نظر گرفته شده.

بریدگی درگیر نیز در قسمت پایین سنسور های دوربین اصلی مشاهده می شود، که مجل قرار گیری قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت می باشد. با توجه به محل قرار گیری این قابلیت، هرچند اطلاعاتی از صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این گوشی نداریم، اما به احتمال زیاد شاهد صفحه نمایشی از جنس IPS LCD خواهیم بود.

معماری در نظر گفته شده مستطیلی برای قرار گیری سنسور های دوربین اصلی و سنسور جسگر اثر انگشت شاید چندان دلنشین نباشد اما تا به حال چنین معماری را در میان گوشی های هوشمند شاهد نبوده ایم.

همانطور که گفتیم، اطلاعی از صفحه نمایش در نظر گرفته شده نداریم، اما با توجه به صفحه نمایش با طراحی ناچ واتر دراپ استفاده شده برای موتورولا وان ویژن، احتمال می رود که موتورولا برای این گوشی هوشمند جدید خود نیز از چنین ناچی برای صفحه نمایش بهره ببرد.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد