لنوو Z6 پرو 5G بصورت رسمی رونمایی شد

لنوو Z6 پرو 5G به عنوان اولین گوشی هوشمند این شرکت با قابلیت پوشش شبکه های اینترنتی 5G در نمایشگاه MWC شانگهای بصورت رسمی رونمایی شد. در حالی که نمایشگاه MWC شانگهای که مختص تولید کنندگان چینی می باشد، با هدف شبکه های اینترنتی نسل پنجم شروع به کار کرد و حال لنوو نیز از اولین گوشی 5G خود پرده برداری کرد.

پیش از این لنوو در زمینه تولید گوشی های هوشمند میان رده، همانند بسیاری از شرکت های چینی که اصلی ترین هدف خود را میزان فروش خوب در بازار جهانی می دانند، عملکرد قابل قبولی را از خود به جای گذاشت. اما بعد از موفقیت در زمینه گوشی های هوشمند میان رده، لنوو با معرفی Z6 پرو پا به عرصه رقابت با پرچمداران قدرتمند دیگر شرکت های گذاشت.

استفاده از دوربین های اصلی چهار گانه به همراه پردازنده قدرتمند 7 نانومتری اسنپدراگون 855 از جمله مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد.

حال لنوو Z6 پرو 5G نیز با همان مشخصات Z6 پرو و تنها با قابلیت پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم در نمایشگاه MWC شانگهای رونمایی شد. این گوشی هوشمند همانند پردازنده کوآلکام بهره برده، از مودم اسنپدراگون ایکس 50 این شرکت با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G بهره برده.

هنوز قیمت مشخصی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته نشده، اما با توجه به حداکثر قیمت 715 دلاری در نظر گرفته شده برای Z6 پرو به احتمال زیاد با میلغی کمتر از 1000 دلار روانه بازار خواهد شد که در مقابل سامسونگ گلکسی اس 10 5G قیمت بسیار مقرون بصرفه تری را به خود اختصاص داده.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد