مشخصات سنسور های دوربین لنوو Z6 پیش از رونمایی رسمی

امروز پیش از رونمایی رسمی مشخصات سنسور های دوربین لنوو Z6 پرو را در صفحه رسمی این شرکت در رسانه اجتماعی ویبو منتشر کرده. پیش از این نیز مشخص شد که باتری 4000 میلی آمپری برای این گوشی هوشمند میان رده در نظر گرفته شده. در ادامه به سنسور های در نظر گرفته شده برای دوربین های اصلی و سلفی خواهیم پرداخت.

این بار لنوو از سنسور های سونی IMX576 بهره برده. سنسور 24 مگاپیکسلی اصلی و سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی فوق عریض برای دوربین های اصلی این گوشی هوشمند جدید لنوو در نظر گرفته شده.

استفاده از سنسور تله فوتو و فوق عریض برای یک گوشی هوشمند میان رده اتفاق بسیار خوبی به نظر می رسد. در کنار انتشار سنسور های دوربین این محصول، لنوو از چند نمونه تصویر ثبت شده توسط این محصول میان رده خود نیز پرده برداری کرد.

برای دوربین سلفی نیز سنسور 16 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده. به نسبت پرچمدار این سری، یعنی لنو Z6 پرو که از دوربین های اصلی چهار گانه ای بهره برده بود از یکی سنسور کمتر برای دوربین اصلی خود استفاده کرده.

طبق روال سازندگان چینی برای بازار گرمی پیش از رونماییر سمی محصولات هر بار یکی از مشخصات در نظر گرفته شده برای محصولات جدید خود را از طریق رسانه اجتماعی این کشور یعنی ویبو منتشر می کند. مدت زمان زیادی تا رونمایی رسمی باقی نمانده و قطعا مشخصات سنسور های دوربین لنوو Z6 آخرین مشخصات منتشر شده از این گوشی پیش از رونمایی رسمی آن نمی باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد