اولین گوشی هوشمند موتورولا با دوربین سلفی پاپ آپ

این روز ها موتورولا به یکی از شرکت های فعال تبدیل شده و قصد دارد تا بار دیگر با ارائه گوشی های هوشمند مناسب با سلیقه کاربران فروش جهانی گوشی های هوشمند خود را بهبود بخشد. حال گویا با توجه به شایعات جدید منتشر شده، این شرکت در حال ساخت گوشی هوشمند جدید خود مجهز به تکنولوژی دوربین سلفی پاپ آپ می باشد.

در این شایعات منتشر شده، سوای تصاویر این گوشی هوشمند، مشخصات فنی در نظر گرفته شده نیز تقریبا مشخص شده است. صفحه نمایشی 6.39 اینچی از جنس IPS LCD در نظر گرفته8 شده که با توجه به جنس صفحه نمایش، شاهد قرار گیری سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی و محل سنتی همیشگی هستیم.

اما از اصلی ترین قابلیت های این گوشی می توان به سنسور اصلی دوربین های دوگانه آن اشاره کرد. گویا موتورولا قصد دارد تا از یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای دوربین های اصلی دوگانه این محصول جدید خود استفاده کند.

همانور که گفتیم این اولین گوشی موتورولا می باشد که به تکنولوژی دوربین سلفی پاپ آپ مجهز شده. برای سنسور دوربین سلفی نیز، از یک سنسور 32 مگاپیکسلی قدرتمند استفاده شده است.

از ذیگر مشخصات فنی در نظر گرفته شده می توان به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی این گوشی هوشمند اشاره کرد. هنوز تاریخ دقیق برای رونمایی رسمی این گوشی هوشمند مشخص نشده است. در هر صورت این اولین گوشی هوشمند موتورولا که در کنار دوربین سلفی پاپ آپ، به سنسور قدرتمند 64 مگاپیکسلی نیز مجهز می شود.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد