کیس MPG QUIETUDE 100S و فن SILENT GALE P12 با هدف حذف نویز

شرکت ام اس آی اولین محصولات خود با تمرکز بر حذف نویز یا صدای اضافه را وارد میدان کرد. دو محصول جدید این شرکت تایوانی در قالب کیس MPG QUIETUDE 100S و فن MEG SILENT GALE P12 به تازگی معرفی شده اند که در ادامه به معرفی این محصولات می پردازیم.

کیس MPG QUIETUDE 100S

کیس MPG QUIETUDE 100S اولین محصول MSI است که بر سکوت تمرکز دارد. این دستگاه از فن نوآورانه MSI MEG SILENT GALE P12 P20 استفاده می کند که قادر است جریان هوا را برای خنک سازی قطعات با حفظ کمترین میزان نویز فراهم کند. این کیس به سه پنل با فوم های کاهش دهنده صدا مجهز شده است که می تواند به طور موثر نویز را از بین ببرد. در پنل I/O یا پنل ارتباطی، یک دکمه کنترل سرعت فن وجود دارد که، سرعت فن ها را در سه مرحله 100٪ ، 70٪ و 0٪ تنظیم می کند. این تنظیمات به کاربر اجازه می دهد تا سیستمی خنک یا کاملا ساکت را انتخاب کند.

ظاهر کیس ​​MPG QUIETUDE 100S شاید مینیمال باشد اما همچنان با فیچرهای اختصاصی حرف هایی برای گفتن دارد. پنل جلوی کیس به همراه پنل محافظ منبع تغذیه به نورپردازی ARGB مجهز شده است که کاربر می تواند این نورپردازی را با استفاده از دکمه اختصاصی در پنل I/O مدیریت کند.


آشنایی با کیس های FORGE 100R / GUNGNIR 110M / SEKIRA 100R / GUNGNIR 110R


کیس MPG QUIETUDE 100S یک کیس گیمینگ قدرتمند است که با پشتیبانی از طیف وسیعی از مادربردها با فرم فکتورهای مختلف و کارت گرافیک های سنگین، گزینه مناسبی برای کاربران سخت پسند است. پشتیبانی از رادیاتورهای 360 میلی متر در پنل جلو و بالا و رادیاتور 120 میلی متری در پنل پشت، به ساختار هدفمند این کیس اشاره دارد.

فن MEG SILENT GALE P12

فن MEG SILENT GALE P12 محصولی نوآورانه است که بار دیگر موفقیت های همه جانبه MSI در زمینه محصولات گیمینگ را به نمایش می گذارد. فن MEG SILENT GALE P12 با ظاهری کاملا سیاه یا سفید، قادر به تولید جریان هوا متمرکز به سیستم برای خنک سازی موثر و در عین حال کاهش سطح صدا یا نویز است. این عملکرد فن باعث می شود تا کاربر در زمان چرخش فن، تنها از بخش دیداری متوجه آن شود نه بخش شنیداری.

تیغه های فن MEG SILENT GALE P12 توسط پلیمر کریستال مایع ساخته شده است. ترکیبی که در هنگام کار با حداکثر سرعت، لرزش را کاهش می دهد و دارای مقاومت بالایی در برابر انبساط حرارتی است. تیغه های فن نیز برای به حداکثر رساندن عملکرد جریان هوا، به دقت ساخته شده اند که در واقع این موضوع را باید مدیون زاویه 32 درجه تیغه ها و طراحی قاب بود. این طراحی تلاطم جریان هوا را به حداقل می رساند تا جریان متمرکز تری را به وجود آورد.

همچنین این فن دارای بلبرینگ هیدرو دینامیک است که، کاهش نویز و افزایش طول عمر فن از مزایای آن به حساب می آید. واشرهای ضد لرزش قرارگرفته در چهار گوشه فن و قاب با مقاومت در برابر فشار 61.24 کیلوگرمی، از دیگر ویژگی های این فن است.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد