تاریخ رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ مشخص شد

به دلیل شیوع ویروس کرونا، برگزاری رویداد های شرکت های معتبر عرصه تکنولوژی همواره بصورت آنلاین برگزار می شود و حال نیز با توجه به اخبار رسمی منتشر شده، رویداد بسیار مهم Galaxy Unpacked سامسونگ قرار است در تاریخ 11 آگوست مصادف با 20 مرداد برگزار شود. رویدادی که هر سال سامسونگ در آن مهمترین محصولات از جمله برخی از گوشی های هوشمند پرچمدار و ساعت های هوشمند خود را معرفی می کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم سامسونگ در این رویداد رسمی و بسیار مهم خود، قصد رونمایی چه محصولاتی را دارد.

با توجه به آنچه در اخبار منتشر شده شاهد بودیم، سامسونگ قصد رونمایی جدیدترین گوشی های هوشمند انعطاف پذیر خود، یعنی گلکسی Z Fold3 و گلکسی Z Flip3 را در این رویداد آنلاین دارد. تا به امروز شایعات بسیاری در خصوص مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند خاص شنیده ایم. از جمله مهمتری شایعات منتشر شده می توانیم به مجهز شدن سامسونگ گلکسی Z Fold3 به تکنولوژی جذاب دوربین سلفی زیر صفحه نمایش و بهره بردن سامسونگ گلکسی Z Flip3 از صفحه نمایش ثانویه با ابعاد بزرگتر به نسبت نسل قبلی اشاره کنیم.

اما تنها قرار نیست شاهد رونمایی این دو گوشی هوشمند انعطاف پذیر باشیم و سامسونگ قصد دارد از جدید ترین ساعت های هوشمند خود، یعنی گلکسی واچ 4 و گلکسی وچ 4 کلاسیک پرده برداری کند. این بار ساعت های هوشمند جدید سامسونگ قرار است در کنار طراحی زیبایشان، به مشخصات قدرتمند و قابلیت های جدید و بسیار جذابی مجهز شوند. در این میان احتمال معرفی گلکسی بادز 2 نیز وجود دارد. به هر حال باید منتظر بود و دید در رویداد Galaxy Unpacked شاهد رونمایی چه محصولاتی از این غول کره ای خواهیم بود.

پست های مرتبط

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند