سامسونگ گلکسی M21 2021 Edition با دوربین 48 مگاپیکسلی و باتری قدرتمند

همانطور که می دانیم، سری گوشی های هوشمند میان رده A و M توانسته اند با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و عملکرد خوبشان، فروش بسیار خوبی را در بازار های جهانی و البته بازار ایران داشته باشند. امروز نیز شاهد رونمایی گلکسی M21 2021 Edition به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده سامسونگ بودیم که در کنار بهره بردن از مشخصاتی قابل قبول و شاید هم قدرتمند به عنوان یک اسمارتفون میان رده، قیمت مناسب و تقریبا مقرون بصرفه ای را نیز با خود به همراه داشت.

سامسونگ گلکسی M21 2021 Edition

طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، طراحی آشنایی می باشد که پیش از این نیز سامسونگ برای برخی از اسمارتفون های میان رده خود از آن بهره برده بود. در نمای رو به رویی گلکسی M21 2021 Edition به صفحه نمایشی 6.4 اینچی با رزولوشن 1080×2400 پیکسلی از نوع سوپر امولد مجهز شده. صفحه نمایشی با توانایی ارائه حداکثر روشنایی 420 نیت (شمع در متر مربع). در میان اسمارتفون ها میان رده باید بگوییم که این گوشی هوشمند به صفحه نمایش با کیفیتی مجهز شده است.

برای طراحی صفحه نمایش نیز از ناچ واتردراپ یا همان قطره ای استفاده شده که بریدگی قطره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی با رزولوشن 20 مگاپیکسلی در خود جای داده است. در نمای پشتی هم شاهد قرار گیری سه سنسور دوربین می باشیم که یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض و سنسور 5 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین سه گانه گلکسی M21 2021 Edition را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری هم، پردازنده اختصاصی اگزینوس 9611 این گوشی هوشمند میان رده را همراهی می کند. رم های 4 و 6 گیگابایتی به همراه حافظه های داخلی 64 و 128 گیگابایتی نیز از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشند. سامسونگ گلکسی M21 2021 Edition همانند اکثر اسمارتفون های میان رده سامسونگ، به باتری قدرتمندی با میزان ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 15 واتی شارژ سریع مجهز شده است. این اسمارتفون میان رده قرار است با قیمت 170 دلاری روانه بازار شود.

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد

تراشه M4 اپل احتمالاً برتری خاصی نسبت به تراشه M3 در بارهای کاری غیر ردیابی پرتو نداشته باشد