چه محصولاتی از MSI جوایز CES 2021 را از آن خود کردند؟

ام اس آی به عنوان یکی از قدرتمندترین تولیدکنندگان قطعات سخت افزاری گیمینگ و تجهیزات جانبی، اینبار توانست تعداد زیادی از جوایز CES 2021 را به خانه ببرد. مادربرد، کارت گرافیک، لپ تاپ، مانیتور، کامپیوتر آماده و لوازم جانبی از جمله محصولاتی بودند که جوایز مختلف CES 2021 را دریافت کردند.

مادربرد MEG Z490 GODLIKE

مادربردهای پرچمدار سری GODLIKE همیشه به عنوان برترین ها در هر پلتفرمی شناخته می شوند. اوج هنر ساخت و قدرت بالا تنها بخشی از ویژگی های GODLIKE است. اما اینبار در CES 2021 نوبت مادربرد MEG Z490 GODLIKE است که همزمان دو جایزه گیمینگ و قطعات سخت افزاری کامپیوتر را به دست آورد.

مادربرد MEG B550 UNIFY-X

مادربرد MEG B550 UNIFY-X ساخته شده است تا رکوردها را جابجا کند. محصولی با توان بالا در به دست آوردن نهایت پتانسیل قطعات. این مادربرد که در بخش “قطعات سخت افزاری کامپیوتر” جایزه CES 2021 را به دست آورده را می توان از چهار بخش مورد ارزیابی قرار داد. محصولی بسیار قدرتمند در بخش مدار رگولاتور ولتاژ پردازنده که باعث شده به راحتی یک پردازنده را به سر حد جنون برساند. دومین مورد کیفیت ساخت عالی و راهکارهای حرارتی برای پایداری هرچه بیشتر. سومین مورد وجود تنها دو اسلات DIMM است که برای اورکلاک کردن رم ها گزینه بسیار عالی است. و آخرین مورد نبود نورپردازی RGB بروی مادربرد است که برای بسیاری از کاربران متنفر از RGB یک گزینه ایده آل محسوب می شود.

کارت گرافیک RTX 3080 GAMING X TRIO

کارت گرافیکی با برند تجاری نام آشنا اما ظاهری جدید. قلب تپنده این کارت گرافیک از سری RTX 3080 انویدیا است که به عنوان یکی از برترین پردازنده های گرافیکی شناخته می شود. ظاهری جذاب، نورپردازی RGB، خنک کننده بهینه شده با سه فن و کیفیت ساخت بالا را می توان در کنار اورکلاک کارخانه ای از ویژگی های این کارت عنوان کرد. کارت گرافیک RTX 3080 GAMING X TRIO توانست جایزه “قطعات سخت افزاری کامپیوتر” جشنواره CES 2021 را از آن خود سازد.

لپ تاپ Summit E15

یکی از برترین لپ تاپ های تجاری با قابلیت هایی به سبک MSI که Summit E15 نام گرفته است. وقتی صحبت از یک لپ تاپ قدرتمند با سطح امنیتی بالا می شود قطعا Summit E15 یکی از برترین های بازار است. ام اس آی بروی این لپ تاپ قابلیت های امنیتی عالی را در نظر گرفته تا در کنار بدنه تمام فلزی، ابعادی جمع و جور و سخت افزار مناسب نظر هر کاربر خاص را به خود جلب کند. لپ تاپ Summit E15 با تراشه امنیتی رده بالا مبتنی بر سخت افزار طراحی شده تا از دسترسی داده ها جبوگیری کند. دوربین مادون قرمز و یک حسگر اثر انگشت این تراشه امنیتی را همراهی می کنند. این لپ تاپ در 2021 CES جایزه “قطعات سخت افزاری کامپیوتر” را به دست آورده است.

لپ تاپ Summit E16 Flip

یکی دیگر از لپ تاپ های MSI که جایزه “قطعات سخت افزاری کامپیوتر” را کسب کرده، لپ تاپ Summit E16 Flip است. این لپ تاپ برای تولیدکنندگان محتوا که به محصولی با ساختار عالی، بدنه ای سبک و البته نمایشگری با قابلیت چرخش 180 درجه ای برای کاربری آسان نیاز دارند مناسب است. سخت افزار انتخاب شده برای این لپ تاپ باعث شده تا تولیدکنندگان حتی نرم افزارهای سه بعدی را هم به آسانی بروی آن اجرا کنند.

لپ تاپ GS76 Stealth

یک لپ تاپ گیمینگ از MSI که جایزه “گیمینگ” را به دست آورده است. لپ تاپ GS76 Stealth به لطف استفاده از سخت افزار قدرتمند، طراحی زیبا، گزینه های ارتباطی عالی، استفاده از فناوری Thunderbolt 4 و نمایشگر 360 هرتز به یک گزینه فوق العاده برای گیمرها تبدیل شده است. لازم به ذکر است که این لپ تاپ به پردازنده نسل 11 اینتل، کارت گرافیک انویدیا سری RTX 30 موبایلی و سالید و رم پرسرعت مجهز شده است.

کامپیوتر MAG Trident S

کامپیوتر MAG Trident S با ساختاری پیچیده و البته زبان طراحی خاص، آماده است تا تمام بازی های AAA را در هر نقطه ای اجرا کند. این کامپیوتر هم توانست همکزمان دو جایزه “گیمینگ” و “قطعات سخت افزاری کامپیوتر” را کسب کند. مرکز توجه برای اتاق نشیمن اکنون MAG Trident S است. کامپیوتر MAG Trident S انقلابی در تفکر معمولی در مورد سیستم بازی PC است و این قابلیت را ایجاد می کند که دنیای بازی های PC سه گانه را به هر خانه ای برساند در حالی که با انجام این کار بسیار زیبا به نظر می رسد. در واقع MAG Trident S با دکوراسیون منزل شما ست شده تا در نهایت قدرت محصولی زیبا را در اختیار داشته باشید.

مانیتور گیمینگ Optix MPG321QRF

مانیتور گیمینگ Optix MPG321QRF یک تجربه عالی از بازی را در اختیار شما قرار می دهد. با توجه به هوش مصنوعی و البته ویژگی هایی همچون Adaptive Brightness 2.0 / Night Vision AI / Smart RGB / AI Crosshair بهترین تجربه بازی را به ارمغان می آورد. در واقع کاربر با مانیتور گیمینگ Optix MPG321QRF بازی ها را راحت تر و حرفه ای تر اجرا می کند. این مانیتور جایزه “گیمینگ” را از CES 2021 به دست آورد.

مانیتور گیمینگ Optix MPG341QR

ماینتور گیمینگ 34 اینچ Optix MPG341QR با پنل IPS، دقت تصویر 1440 پیکسل، نرخ تازه سازی تصویر 144 هرتز و زمان تاخیر 1 میلی ثانیه وارد بازار می شود. در کنار این موارد باید ویژگی هایی همچون Adaptive Brightness 2.0 / Night Vision AI / Smart RGB / AI Crosshair را به آن اضافه کرد. ویژگی هایی که باعث غوطه وری در بازی می شود. این مانیتور هم جایزه “گیمینگ” را از CES 2021 به دست آورد.

نمایشگر قابل حمل Optix MAG163

یک نمایشگر جمع و جور با قابلیت حمل آسان، نمایشگر باریک 5 میلی متری، صفحه لمسی 15.6 اینچ، پنل IPS و دقت تصویر 1080×1920 پیکسل. این نمیاشگر برای گیمرهای حرفه ای ساخته شده است تا در هر مکانی بهترین تجربه از گیم پلی را به دست آورند. مانیتور قابل حمل Optix MAG163 توانست جایزه “لوازم جانبی و لوازم جانبی کامپیوتر” را از CES 2021 از آن خود سازد.

قلم هوشمند MSI

ام اس آی در کنار دیگر محصولات خود، قلم هوشمند جدیدی را برای طراحان و تولیدکنندگان معرفی کرده است. ارگونومیک بالا، طراحی جذاب، زمان تاخیر 7 میل ثانیه، عملکرد در شیب 14 درجه، حساسیت به فشار و دقت بالا از ویژگی های این قلم هوشمند است. قلم MSI توانست جایزه “لوازم جانبی و لوازم جانبی کامپیوتر” را به دست آورد.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد