تکنولوژی جدید صفحه نمایش گوریلا گلس Victus برای شیائومی می 11

شیائومی می 11 به همراه می 11 پرو قرار است به عنوان جدیدترین گوشی های هوشمند این شرکت تا دو روز دیگر بصورت رسمی معرفی شوند. این در حالی می باشد که تا به امروز شایعات بسیاری از مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این پرچمداران جدید به خصوص مدل استاندارد منتشر شده. این بار نیز ویدئو رسمی منتشر شد، که خبر از مجهز شدن صفحه نمایش این گوشی های هوشمند به محافظ صفحه نمایشی جدید داد.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، شیائومی این بار از محافظ صفحه جدیدی با نام گوریلا گلس Victus برای این گوشی های هوشمند استفاده خواهد کرد. همانطور که در ویدئوی منتشر شده مشاهده می کنید، محافظ صفحه نمایش، این بار با کبفت تر از همیشه به نسبت نسل های قبلی، عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشته است.

به احتمال زیاد شاهد رونمایی شیائومی می 11 و می 11 پرو در قالب خانواده جدید این گوشی های هوشمند خواهیم بود. با توجه به اخبار منتشر شده، جدید ترین پرچمداران شیائومی قرار است در تاریخ 28 دسامبر (8 دی) بصورت رسمی معرفی شوند. هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی در نظر گرفته شده منتشر نشده، اما در این میان می توان به صفحه نمایش و سنسور های دوربین قدرتمند به همراه پردازنده قوی اشاره کنیم.

اطلاعات دقیقی از ابعاد صفحه نمایش این گوشی هوشمند منتشر نشده، اما می دانیم که قرار است شاهد در نظر گرفته شدن صفحه نمایش با رزولوشن QHD پلاس و نرخ بروزرسانی 120 هرتز باشیم. برای طراحی صفحه نمایش نیز پیش بینی می شود که از ناچ اینفینیتی O استفاده شود که بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش قرار خواهد گرفت.

در بخش سنسور های دوربین نیز هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده اما پیش بینی می شود که سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی جدید این سونی این گوشی هوشمند را همراهی کند. همانطور که اشاره کردیم در کنار مدل استاندارد، شاهد رونمایی مدل پرو نیز خواهیم بود و این گوشی هوشمند در کنار بهره بردن از سنسور قدرتمند 50 مگاپیکسلی، به سنسور 12 مگاپیکسلی از نوع تله فوتو نیز مجهز خواهد شد. البته در خصوص سنسور دوربین اصلی هنوز نمی دانیم که آیا سنسور 50 مگاپیکسلی در نظر گرفته خواهد شد یا بار دیگر همانند شیائومی می 10 پرو شاهد حضور سنسور قدرتمند 108 مگاپیکسلی سامسونگ خواهیم بود.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود