نمایشی قدرتمند در کامپیوتکس 2023 از اژدهای تایوانی

در این بخش نگاهی داریم به بخش کوچکی از غرفه پر بار ام اس آی در نمایشگاه کامپیوتکس 2023 که در کنار برترین محصولات موجود، قطعات جدیدی را با برترین های فناوری ساخت اراده کرده است. اشاره می کنیم که در این مطلب تمام داشته های امسال MSI در کامپیوتکس را پوشش نداده ایم.

کارت گرافیک های سری RTX 4060 Ti

سری‌های GAMING TRIO و GAMING ظاهری جدید و در عین حال آشنا دارند و در عین حال تعادل عالی بین عملکرد، خنک‌کننده و نویز کم را حفظ می‌کنند. طراحی TORX Fan 5.0 دارای سه تیغه فن متصل به هم که با یک پیوند بیرونی یک رینگ را ایجاد می کنند تا جریان هوای قدرتمند و متمرکز تری را به سیستم خنک کننده به روز شده TRI FROZR 3 و TWIN FROZR 9 هدایت کند. کارت گرافیک با یک صفحه پشتی فلزی برس خورده با طراحی جذاب تقویت شده تا گرمای محبوس شده را کاهش می دهد. علاوه بر این، Mystic Light نمای بیرونی کارت گرافیک را زینت می دهد و رنگ را همزمان با بقیه قطعات Mystic Light Sync و Ambient Link روشن یا همگام می سازد.


SPATIUM M570 PRO اولین سالید مبتنی بر PHISON E26 با سرعت 14 گیگابایت در ثانیه

اختصاصی: دو سالید SPATIUM M570 PRO FROZR با سرعت 22 گیگابایت در ثانیه


سری RTX 4060 Ti VENTUS

سری VENTUS یک گزینه قابل اعتماد و مقرون به صرفه برای گیمرهایی است که به دنبال رویکردی متمرکز بر عملکرد هستند. VENTUS 3X و VENTUS 2X BLACK با فلسفه طراحی Spartan بدون حاشیه خود، ملزومات لازم را برای انجام هر کاری که در دست دارید حفظ می کنند. کارت‌هایی مجهز به فن های ستایش شده TORX Fan 4.0، یک صفحه پشتی تقویت‌کننده و زبان طراحی که برای هر ساختاری مناسب است.

مادربردهای سری Z790 MAX

اگر منتظر یک مادربرد پیشرفته‌تر Intel Z790 هستید، MSI شما را تحت پوشش قرار داده است. شرکت MSI اغلب از نام MAX برای به روزرسانی یا ارتقاء مادربردهای موجود خود بدون نیاز به منتظر ماندن برای سری جدید استفاده می کند. Z790 ACE اولین بردی است که نام MAX را دریافت می کند و قطعا تنها موردی نیست که پس از معرفی در کامپیوتکس 2023 برای این به روزرسانی برنامه ریزی شده. MSI اکنون تایید کرده است که Z790 MAX شبکه ارتقا یافته با پشتیبانی از Wi-Fi 7 برای شبکه بی سیم و 5 گیگابیت برای اترنت را دریافت خواهد کرد. این در تضاد با نسخه غیر MAX موجود است که دارای دو پورت شبکه 2.5 گیگابیت و پشتیبانی از Wi-Fi 6E است. 4 مادربرد سری Z790 MAX اینتل وجود دارد که برای اولین بار معرفی شدند:

  • MEG Z790 ACE MAX
  • MPG Z790 CARBON MAX WIFI
  • MPG Z790 EDGE MAX WIFI
  • MAG Z790 TOMAHAWK MAX WIFI

مادربرد و کیس Project Zero

Z790 Ace MAX تنها مادربرد در نمایشگاه Computex 2023 نیست. MSI همچنین اولین نگاهی به مادربرد B650 Project Zero خود با کانکتورهای پشتی یا کانکتورهای مخفی دارد. MSI ادعا می کند که تمام کانکتورهای برق، فن ها یا لوازم جانبی در پشت مادربرد قرار داده شده اند که امکان مدیریت بهتر و کابل کشی ظریف تر را فراهم می کند. طراحی کانکتور مخفی به این معنی است که یک کیس مناسب برای این طراحی مورد نیاز است، اما با توجه به اینکه MSI خود به تولید کیس مشغول است، می توان انتظار یک طراحی خیره کننده را داشت.

کیس MAG VAMPIRIC PROJECT ZERO فضای کافی را برای مدیریت کابل با توجه به رابط پشتی مادربرد ذخیره می کند و مونتاژ را آسان تر می کند. علاوه بر این، سازگاری قدرتمند آن می تواند تا شش فن سیستم را در خود جای دهد و به راحتی از کارت گرافیک های سری RTX 40 استفاده کند. پنل پانوراما 270 درجه با طراحی شیشه سکوریت اجازه می دهد تا قسمت جلویی به طور کامل نمایش داده شود.

کارت توسعه USB4 PD100W

کارت توسعه USB4 100W با رابط PCIe Gen4 x4 است که می تواند دو پورت USB 4.0 40Gb/s Type-C دیگر را گسترش دهد که به ترتیب از شارژ 100 وات و 27 وات پشتیبانی می کنند و به شما امکان می دهد از شارژ سریع لذت ببرید. علاوه بر انتقال و شارژ، دو کانکتور DisplayPort نیز وجود دارد که به Type-C اجازه می‌دهد از خروجی نمایشگر با وضوح بالا 8K/60P، سازگار با DP 2.0 پشتیبانی کند و گزینه‌های انعطاف‌پذیرتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

خنک کننده مایع سری MAG CORELIQUID E

سری MAG CORELIQUID E، با الهام از گذر زمان و شکل خورشید گرفتگی، محصولی نوآورانه است که فناوری خنک کننده پیشرفته را با طراحی بصری چشمگیر ترکیب می کند. با بزرگ کردن ناحیه تماس بین کانال آب و پایه مسی بلوک آب، سری MAG CORELIQUID E اتلاف گرما را از پردازنده شما به حداکثر می‌رساند، در حالی که دارای ارتفاع میکرو کانال برای بهبود راندمان سیستم خنک‌کننده آب است. طراحی درپوش بلوک آبی با چرخش 270 درجه تضمین می کند که آرم بدون توجه به جهت نصب، افقی باقی می ماند. کاربران می‌توانند سری MSI CORELIQUID E را با مادربرد MSI ادغام کنند و سرعت فن خنک‌کننده و پمپ را از طریق نرم‌افزار MSI CENTER تنظیم کنند و کنترل‌هایی با کاربرد آسان برای تنظیم دقیق سخت‌افزار و دستیابی به عملکرد بهینه فراهم کنند.

کیس سری MPG GUNGNIR 300

MSI از کیس جدید ATX پرده برداری کرد. سری MPG GUNGNIR 300، که متناسب با نیازهای سطح متوسط برای گیمرها طراحی شده است. پنل جلویی آن از یک طرح مشبک یک تکه ساخته شده است که پشتیبانی از خنک کننده مایع 360 میلی متری AIO یا فن های 12×12 سانتی متری و عملکرد خنک کنندگی فوق العاده ای را ارائه می دهد. طراحی ساختار اختراع شده کیس شامل یک پایه قفس کشویی HDD، طراحی براکت PCIE گیره فشاری افقی/عمودی، و یک نگهدارنده کارت گرافیک همه جانبه با نصب بدون ابزار است که می‌تواند 90 درجه بچرخد تا کارت‌های گرافیک سری 40 RTX را در خود جای دهد. گیمرها می توانند موقعیت پشتیبانی دلخواه خود را بر اساس اندازه، شکل و موقعیت خروجی کارت گرافیک تنظیم و انتخاب کنند.

پاورهای ATX 3.0

در سال 2022، شرکت MSI با راه‌اندازی سری جدید پاورهای ATX 3.0، از جمله MEG Ai1300P PCIE5 و MPG A1000G PCIE5، به طور کامل از کارت‌های گرافیک سری RTX 40 پشتیبانی می‌کنند. استاندارد ATX 3.0 بدان معناست که منبع تغذیه می تواند تا 2 برابر مصرف انرژی کل و 3 برابر انرژی کارت گرافیک را نگه دارد، در حالی که از کانکتورهای اصلی 16 PIN PCIe استفاده می کند که می تواند تا 600 وات برق را انتقال دهد و استفاده از کابل ها را کاهش دهد. علاوه بر این، MSI قصد دارد منبع تغذیه سری MAG GL ATX 3.0 را در اواسط سال 2023 با کانکتورهای 16 پین طراحی شده به رنگ زرد معرفی می کند.

مانیتور گیمینگ QD-OLED

مانیتورهای QD-OLED شرکت MSI با ترکیب فناوری کوانتوم دات با فناوری نمایشگر OLED، عمیق‌ترین رنگ‌های مشکی و واقعی‌ترین رنگ‌ها را ارائه می‌کنند و تجربه بازی استثنایی را برای گیمرها فراهم می‌کنند. MEG 342C QD-OLED که دارای نرخ به‌روزرسانی سریع 0.03 میلی‌ثانیه GtG و گواهی‌های VESA DisplayHDR True Black 400 و ClearMR 9000 است، از زمان عرضه مورد تحسین قرار گرفته است. همچنین این مانیتور دارای عملکرد KVM و انواع پورت های ورودی/خروجی مانند HDMI 2.1 و رابط USB Type-C است که تا 65 وات شارژ PD را پشتیبانی می کند و آن را به یک انتخاب محبوب در میان مصرف کنندگان تبدیل می کند.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !