ام اس آی با جدیدترین فناوری های ساخت مادربرد به کامپیوتکس 2023 آمده

شرکت تایوانی MSI با قدرت در  – حضور پیدا کرده. غرفه ای مملو از جهش های تکنولوژی با جدیدترین محصولات اکنون میزبان بینندگان است تا در بخش های مختلفی همچون قطعات سخت افزاری، تجهیزات جانبی و گیمینگ، لپ تاپ، مانیتور، روترهای گیمینگ و کیس های آماده آنها را متحیر کند.

مادربردهای سری MSI Z790 ارتقاء یافته

MSI مادربردهای ارتقا یافته سری Z790 را به طور خاص برای علاقه مندان معرفی کرد. پیشرفت هایی در  زبان طراحی مانند طراحی مغناطیسی M.2 Shield Frozr MSI، امکان پشتیبانی از دستگاه هایی با نسل دوم ARGB، نورپردازی های بی سیم و بهینه‌سازی عملکرد ذخیره‌سازی است. ساختار جدید M.2 Shield Frozr امکان نصب سریعتر و استفاده راحت تر را به کاربر می دهد علاوه بر این خنک سازی در این نسل بهبود یافته تا سالیدهای نسل جدید با سرعت بیشتر، پایدار تر و خنک تر از قبل کار کنند. طراحی بدون پیچ درگاه M.2 و گیره EZ M.2 یکی از مهمترین تغییرات صورت گرفته در بخش ذخیره سازی است تا استفاده از سالیدها را راحت تر از گذشته کند. درگاه USB 3.2 Gen 2×2 Type-C جلویی از Power Delivery تا 60 وات پشتیبانی می کند و با دستگاه های ARGB Gen 2 سازگار است. برای اتصال استثنایی، MSI راه حل های شبکه پریمیوم، از جمله Wi-Fi 6E، بلوتوث 5.3 و 2.5G LAN را ارائه می دهد.

جایزه انتخاب طلایی MEG Z790 GODLIKE

مادربرد گیمینگ MSI MEG Z790 GODLIKE برای پاسخگویی به برترین نیاز کاربران، گیمرها و تولیدکنندگان محتوا طراحی شده است. با تمرکز بر نوآوری و تمایز محصول، MEG Z790 GODLIKE مفهوم سنتی مادربردهای گیمینگ را در هم می شکند تا به اولین داشبورد M-Vision در صنعت مجهز شود. پنل لمسی IPS LCD تمام رنگی 4.5 اینچی به گیمرها این امکان را می دهد که به راحتی وضعیت سیستم خود را کنترل کنند، سیستم را مدیریت کرده و حتی عملکرد اورکلاک را کنترل کنند. علاوه بر این، مادربرد MEG Z790 GODLIKE دارای راهکارهای اتلاف گرما و انرژی بی نقص، آخرین فناوری PCIe 5.0، شبکه پر سرعت 10G Super LAN، شبکه بی سیم WIFI 6E و  براکت انحصاری مغناطیسی M.2 Shield Frozr است

سری MAX به پلتفرم Z790 می آید

شرکت MSI اغلب از نام MAX برای به روزرسانی یا ارتقاء مادربردهای موجود خود بدون نیاز به منتظر ماندن برای سری جدید استفاده می کند. Z790 ACE اولین بردی است که نام MAX را دریافت می کند و قطعا تنها موردی نیست که پس از معرفی در کامپیوتکس 2023 برای این به روزرسانی برنامه ریزی شده. MSI اکنون تایید کرده است که Z790 MAX شبکه ارتقا یافته با پشتیبانی از Wi-Fi 7 برای شبکه بی سیم و 5 گیگابیت برای اترنت را دریافت خواهد کرد. این در تضاد با نسخه غیر MAX موجود است که دارای دو پورت شبکه 2.5 گیگابیت و پشتیبانی از Wi-Fi 6E است.

مادربرد B650 Project Zero

Z790 Ace MAX تنها مادربرد در نمایشگاه Computex 2023 نیست. MSI همچنین اولین نگاهی به مادربرد B650 Project Zero خود با کانکتورهای پشتی یا کانکتورهای مخفی دارد. MSI ادعا می کند که تمام کانکتورهای برق، فن ها یا لوازم جانبی در پشت مادربرد قرار داده شده اند که امکان مدیریت بهتر و کابل کشی ظریف تر را فراهم می کند. طراحی کانکتور مخفی به این معنی است که یک کیس مناسب برای این طراحی مورد نیاز است، اما با توجه به اینکه MSI خود به تولید کیس مشغول است، می توان انتظار یک طراحی خیره کننده را داشت.

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !