به روزرسانی : طیف وسیعی از تجهیزات جانبی گیمینگ MSI با گارانتی آونگ وارد بازار شد

از زمان همکاری شرکت MSI با آونگ، شاهد افزایش سهم بازار و گسترش محصولات این برند تایوانی در بازار کشور هستیم. محصولاتی که در بخش قطعات مهمی همچون مادربرد و کارت گرافیک، یکی از برترین های بازاهای جهانی چه از لحاظ کیفیت ساخت و چه از لحاظ عملکرد هستند. اما این تمام سبد محصولات ام اس آی نیست. این شرکت تایوانی جدا از مادربرد و کارت گرافیک های حرفه ای، دستی در تولید تجهیزات جانبی گیمینگ با تنوع بالا دارد تا هم حرفه ای ها و هم کاربرانی با سطح بودجه محدود را خوشحال سازد. بر اساس خبرهای تازه ای که به رسانه تخصصی بنچیمو رسیده است، طیف وسیعی از تجهیزات جانبی گیمینگ MSI با گارانتی معتبر آونگ وارد بازار شده و در دسترس خریداران قرار گرفته است.

ام اس آی را همه ما به خوبی می شناسیم، شرکتی که تمام تلاشش را می کند تا حتی در محصولات اقتصادی هم کیفیت های لازم را برای محصولاتش لحاظ کند. از طراحی های ماندگار، کیفیت ساخت بالا، دقت در جزئیات، استفاده از قطعات دست چین شده و برتر و عملکرد بالا، بخشی از مزیت های این شرکت تایوانی است. قطعاً با شنیدن نام MSI، تصویری از مادربرد، کارت گرافیک و لپ تاپ های با کیفیت این برند در ذهن تداعی می شود، اما این شرکت جدا از این محصولات، مانیتور، ماوس و کیبورد، صندلی گیمینگ، خنک کننده پردازنده، هدست گیمینگ، سالیدهای SSD M.2، پد ماوس، کیس، کنترلر بازی، تجهیزات نورپردازی و بسیاری از دیگر قطعات و محصولات گیمینگ را تولید می کند.


اولین گارانتی چهار ساله مادربرد در ایران با همکاری ام اس آی و آونگ


حال با وجود موفقیت های به دست آمده در بازارهای جهانی و بازار داخلی از جمله کیفیت ساخت خوب، عملکرد بالا و آمار خرابی بسیار محدود به نسبت دیگر رقبای هم رده، این شرکت با همکاری شرکت آونگ طیف وسیعی از تجهیزات گیمینگ مانند ماوس، کیبورد، هدست و پد ماوس را به سبد محصولات بازار داخلی اضافه کرد.

کیبورد گیمینگ VIGOR GK71 SONIC

سال ها قبل با عرضه کیبورد پرچمدار GK80 ام اس آی توانست نیاز کاربران حرفه ای را پاسخگو باشد اما این بار نوبت پرچمدار جدید این شرکت یعنی VIGOR GK71 SONIC است. کیبوردی با فریم تمام فلزی، مستحکم و زیبا که ویژگی های جذاب و زبان طراحی خاص آن مشهود است. ام اس آی در این کیبورد از سوئیچ های SONIC قرمز استفاده کرده است که واکنش عالی و عمق سفر مناسب به همراه طول عمر بیش از 70 میلیون کلیک از مزیت های آن است. کلیدهای قرار گرفته بروی سوئیچ ها، دارای طراحی خاص است تا هم زیبایی بصری و هم جلوه نورپردازی را بیشتر نمایان کند. کلیدهای کنترل مدیا جدا و خصوصاً سوئیچ دوار حجم صدا (با قابلیت مدیریت از بالا و کنار کیبورد) در کنار نورپردازی خیره کننده با افکت های مختلف و استراحتگاه مچ دست با اتصال آهنربایی، از GK71 SONIC یک پرچمدار بی نقص ساخته است.

کیبورد گیمینگ VIGOR GK50 LOW PROFILE

یکی از خاص ترین کیبوردهای گیمینگ مکانیکال شرکت MSI مدل VIGOR GK50 LOW PROFILE است. یک محصول با ساختار عالی و ظاهری زیبا که مناسب گیمرهای سخت پسند است. بدنه ای با ساختار فلز برس خورده به همراه ارگونومیک بالا شاید یکی از مهمتری خصوصیات VIGOR GK50 LOW PROFILE باشد. این کیبورد مکانیکال دارای سوئیچ های LOW PROFILE MECHANICAL با ساختاری خاص است که ارتفاع کمتری به نسبت دیگر سوئیچ های مکانیکال دارد و طول عمر بیش از 50 میلیون کلیک برای آن پیش بینی می شود. همین موضوع باعث شده تا عمق سفر کمتر، سرعت بیشتر و دقت بالاتری را در عمل از آن شاهد باشیم. حتی کلیدهای قرار گرفته بروی سوئیچ ها به نسبت دیگر سوئیچ های مکانیکال، دارای ارتفاع کمتری است. نورپردازی خیره کننده RGB با افکت های مختلف و کلیدهای ترکیبی بریا مدیریت مدیا و حتی نرم افزار MSI AFTERBURNER از دیگر ویژگی های این کیبورد مکانیکال است.

کیبورد گیمینگ VIGOR GK50 LOW PROFILE TKL

این کیبورد گیمینگ از نظر ساختار و عملکرد کاملا مشابه VIGOR GK50 LOW PROFILE است با این تفاوت که دیگر از کلیدهای اعداد در آن خبری نیست. همانطور که از نام این مدل پیداست، واژه TKL به کیبوردهایی که فاقد کلیدهای اعداد هستند گفته می شود. کاربرانی هستند که فضای اشغال شده کمتر و سبک وزن بودن کیبوردهای TKL را به نمونه های فول کلید ترجیح می دهند. پس اگر به دنبال یک TKL با کیفیت، سبک، باریک و خاص هستید، قطعاً VIGOR GK50 LOW PROFILE TK مناسب شماست.

کیبورد گیمینگ VIGOR GK50 ELITE KAILH BLUE

این کیبورد گیمینگ همچون دیگر مدل های سری GK50 دارای زبان طراحی جذاب، پوشش آلومینیوم برس خورده، کیفیت ساخت عالی، نورپردازی RGB با افکت های مختلف و ارگونومیک بالا است. مهمترین تفاوت این کیبورد نسبت به دیگر مدل های GK50 وجود سوئیچ Kailh آبی است که باعث شده کمی وزن و ضخامت کیبورد نسبت به نسخه های LOW PROFILE بیشتر باشد. برای کاربرانی که به دنبال کیبوردی با ارگونومیک بالا و ارتفاع بیشتر نسبت به میز کار هستند، کیبورد VIGOR GK50 ELITE KAILH BLUE با طول عمر سوئیچ بیش از 50 میلیون کلیک و نورپردازی خیره کننده گزینه ای ایده آل است.

ماوس گیمینگ CLUTCH GM41 LIGHTWEIGHT WIRELESS

شاید بتوان گفت یکی از برترین ماوس های MSI مدل CLUTCH GM41 LIGHTWEIGHT WIRELESS است. یک ماوس گیمینگ رده بالا بی سیم که با ظاهری ساده، سعی شده تا در جزئیات بیشترین دقت را به همراه داشته باشد. این ماوس گیمینگ بی سیم با ویژگی هایی همچون ارگونومیک بالا، حساسیت فوق العاده 20 هزار DPI نرم افزاری و 6400 DPI سنسور، وزن بسیار کم 74 گرمی و زمان تاخیر کم 1 میلی ثانیه برای گیرمرهای حرفه ای طراحی شده است. بسیاری از ماوس های گیمینگ بی سیم در رده حرفه ای چندان طول عمر باتری مناسبی ندارند اما ماوس گیمینگ CLUTCH GM41 LIGHTWEIGHT WIRELESS با هر بار شارژ می تواند تا 80 ساعت بی وقفه همراه شما در بازی ها باشد. قطعاً یکی از جذابترین قابلیت های این ماوس گیمینگ، پایه شارژ آن است که هم به عنوان شارژر و هم به عنوان گیرنده، می تواند واکنش سریعتر را به دلیل نزدیکی به ماوس به همراه داشته باشد. سوئیچ OMRON با طول عمر بیش از 60 میلیون کلیک، نورپردازی RGB و طراحی مناسب برای چپ دست ها و راست دست ها از دیگر ویزگی های این ماوس گیمینگ است.

ماوس گیمینگ CLUTCH GM30

یکی دیگر از ماوس های گیمینگ جدید این شرکت CLUTCH GM30 است که قابلیت ها و ظاهر جذاب آن می تواند نظر هر کاربری را جذب کند. نوع طراحی و ارگونومیک بالا به همراه استفاده از نورپردازی RGB قابل شخصی سازی در بخش های مختلف، سنسور اپتیکال PAW-3327 با نهایت حساسیت 6200 DPI و سوئیچ های OMRON به طول عمر بیش از 20 میلیون کلیک از مهمترین ویژگی های این ماوس گیمینگ است. ام اس آی این ماوس گیمینگ 98 گرمی را به نوعی طراحی کرده است که هم چپ دست ها و هم راست دست ها با نوع قرارگیری مختلف انگشت بروی کلیک ها بتوانند استفاده کنند.

باندل VIGOR GK30 COMBO

معمولا محصولات COMBO با ترکیبی از دو یا چند محصول، جذابیت ویژه ای بین کاربران و خریداران دارند. محصول VIGOR GK30 COMBO در واقع دارای یک کیبورد گیمینگ GK30 و یک ماوس گیمینگ GM11 است. این باندل گزینه مناسبی برای گیمرهایی است که به دنبال یک کیبورد و ماوس گیمینگ اقتصادی با عملکرد خوب هستند. در کیبورد سوئیچ MECHANICAL-LIKE با نام MECH MEMBRANE دارای ساختار جمع و جور تری است تا خصوصیات سوئیچ های مکانیکال را حفظ کرده و در عین حال برای تایپ کردن و بازی کردن راحتی بالایی را برای کاربران فراهم سازد. این سوئیچ ها با طول عمر 12 میلیون کلیک و صدای کمتر نسبت به سوئیچ های چری آبی گزینه خوبی برای GK30 هستند. همچنین کیبورد گیمینگ GK30 مجهز به ساختار ضد پاشش آب است. این کیبورد گیمینگ با 10 افکت نوری مختلف در 6 بخش کیبورد، از جذابیت بصری ویژه ای برخوردار است.

ماوس گیمینگ GM11 در جعبه VIGOR GK30 COMBO یکی دیگر از جذابیت های این محصول ترکیبی است. ماوس گیمینگ GM11 با ساختار ارگونومیک، مناسب کاربران چپ دست و راست دست است. ساختاری مناسب که حتی در ساعت ها کارکردن با آن حس خستگی به سراغ شما نمی آید. ترکیبی از سوئیچ های OMRON که بیش از 10 میلیون کلیک طول عمر دارند به همراه سنسور نوری اپتیکال Pixart با حداکثر 5000 DPI ماوس گیمینگ GM11 را به محصولی دقیق و قابل اعتماد تبدیل می کند.

ماوس پد AGILITY GD70

ماوس پدهای گیمینگ معمولا با متریال پارچه یا ابریشم در سطح عملیاتی و لاستیک های ضد لغزش در زیر ماوس پد ساخته می شوند. از مزیت های این نوع ساختار می توان به ردیابی سریعتر و با دقت بالای ماوس اشاره کرد که در نهایت باعث می شود قیمت تمام شده برای تولیدکننده و مصرف کننده مناسب تر باشد. یکی از ماوس پدهای خوب ام اس آی AGILITY GD70 است که با ساختاری بهینه شده برای ماوس های گیمینگ با دقت بالا ساخته شده است. این ماوس پد 90 سانتی با عمق 3 میل متر مناسب استفاده همزمان از کیبورد و ماوس در طولانی مدت است. در بخش ظاهری استفاده از رنگ مشکی در کنار نشان اژدهای MSI ظاهری جذاب را به کاربر هدیه می دهد.

هدست گیمینگ IMMERSE GH61

یکی از برترین هدست های MSI مدل GH61 است. ام اس آی بروی صدای این هدست چنان کار کرده است که می توان گفت کمتر هدست گیمینگی در این رنج قیمتی توان رقابت با آن را دارد. هدست گیمینگ IMMERSE GH61 در واقع یک محصول نسبتاً جدید با رد پای شرکت های معتبر در زمینه صدا است. این هدست گیمینگ دارای درایورهایی با استاندارد Hi-Res است که در واقع دستپخت شرکت معتبر ONKYO می باشد تا صدای خروجی بسیار با کیفیت و خالصی را به گوش کاربر برساند. دک داخلی ESS Saber و AMP به همراه توسعه دهنده نرم افزاری Nahimic یک تجربه شنیداری عالی را برای کاربر ممکن می سازد.

از مهمترین ویژگی های هدست گیمینگ IMMERSE GH61 می توان به درایورهای 40 میلی متری Hi-Res از ساخته های ONKYO، ارائه اصوات غنی با دامنه داینامیکی بالا و البته اعوجاج های بسیار کم به لطف دک های ESS Saber و AMP، استفاده از توسعه دهنده نرم افزاری NAHIMIC برای افزایش تجربه شنیداری با قابلیت هایی مانند 3D Sound، دو نوع بالشتک برای استفاده راحت تر (یک بالشتک چرمی و یک بالشتک پارچه ای)، کاپ های قابل تنظیم با چرخش به منظور استفاده راحت تر، پد هد نرم برای استفاده طولانی مدت، میکروفون جمع شونده، اتصال USB و جک 3.5 میلی متری با قابلیت استفاده از موبایل و تبلت و دستگاه های قابل حمل و کیف قابل حمل اشاره کرد. محدوده فرکانس صوتی این هدست 20 تا 40 هزار کیلوهرتز است که در کنار صدای مجازی 7.1 کانال و کنترلر حرفه ای، یک تجربه عالی را پدیدار می سازد.

هدست گیمینگ DS502

با اینکه سال ها از اولین روز معرفی هدست گیمینگ DS502 می گذرد، اما عملکرد بی نقص و ظاهر جذاب آن باعث شد تا همچنان ام اس آی به تولید این هدست دوست داشتنی تاکید داشته باشد. ارگونومیک عالی، درایورهای 40 میلی متری، ظاهری جذاب، ارائه صدای بیس عالی، صدای مجازی 7.1 کانال، بالشتک های نرم و بزرگ، میکروفون جمع شونده و نورپردازی قرمز خیره کننده تنها بخشی از جذابیت های این هدست است. کنترلر DS502 را باید یکی از برترین کنترلرهای هدست های گیمینگ دانست. دسترسی آسان و کلیدهای مختلف به منظور مدیریت بهتر صدا از دیگر ویژگی های کنترلر این هدست گیمینگ است.

هدست گیمینگ IMMERSE GH50

هدست گیمینگ دیگری از MSI با نام IMMERSE GH50 با ساختاری عالی و ارگونومیک بالا، گزینه مناسبی برای تمام بازی ها است. اتصال این هدفون از طریق USB بوده و با کارت صدای داخلی با کیفیت، تجربه صوتی فراگیر 7.1 کانال را فراهم می کند. این هدست مجهز به میکروفون یک طرفه قابل جدا شدن است و به دلیل درایورهای با کیفیت 40 میلی متری، صدای شفافی را ارائه می کند. بروی کنترلر هدست GH50 این امکان فراهم شده تا کاربر صدای مجازی 7.1 کانال، بیس و میکرون را مدیریت کند. پدهای استفاده شده بروی درایورها بیضی شکل و نرم هستند تا پس از ساعت ها بازی کردن، شما را خسته نکند. فریم فلزی قابل تنظیم و تاشو به همراه کیف اختصاصی، باعث شده تا همیشه این هدست گیمینگ را به همراه داشته باشید و با نورپردازی خیره کننده RGB که دارد، از داشتن آن لذت ببرید.

هدست گیمینگ IMMERSE GH30

هدست گیمینگ Immerse GH30 با دو نسخه V1 و V2 برای اتصال، به جک 3.5 میلی متری مجهز شده است. این هدفون از درایو 40 میلی متری استفاده می کند تا صدایی وسیع را با حساسیت 96 دسیبل و امپدانس 32 اهم ایجاد کند. همچنین وسعت اصوات برای شنیدن صداهای مختلف در محدوده 20 هرتز تا 20000 هرتز تولید می شود. میکروفون هم برای استریمر ها با قابلیت اتصال آسان از ویژگی هایی مانند حساسیت 36 دسیبل، امپدانس 2200 و نرخ صوتی 100 هرتز تا 10000 هرتز بهره می برد. کابل استفاده شده با ساختاری مناسب و طول 1.5 متر، پوشش طلایی جک 3.5 میلی متری و کابل گسترش میکروفون و هدفون 30 سانتی متری از دیگر ویژگی های این هدست گیمینگ است.

کنترلر بازی FORCE GC30

یک کنترلر بازی خوب می تواند تجربه عالی در گیم پلی به وجود آورد. کنترلر بازی بی سیم FORCE GC30 با ترکیب رنگ قرمز / مشکی در کنار ظاهری خاص، قابلیت های جالبی را به گیمرها ارائه می کند. از مهمترین ویژگی های این کنترلر بازی می توان به جوی استیک های آنالوگ حرفه ای با طول عمر بالا و دقت عالی، طول عمر بیش از 20 میلیون کلیک سوئیچ ها و کلیدها، سطح تماس بالای به منظور مدیریت بهتر کنترلر، دو پد مغناطیسی مختلف برای استفاده بروی کنترلرهای ناوبری، حساسیت 256 مرحله ای تریگرها، موتور ویبره دوگانه به منظور بازخورد بهتر لمسی و نوع اتصال با سیم و بی سیم اشاره کرد.

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد

شرکت Palit از یک خنک‌کننده هیبریدی برای پردازنده گرافیکی جدید Game Rock رونمایی کرد