نگاهی به ساعت های هوشمند Amazfit GTR 4 و GTS 4

ما در این مطلب نگاهی به ساعت های هوشمند جدید Amazfit داریم، ساعت های هوشمند Amazfit GTR 4 و  GTS 4 به عنوان تازه ترین گجت های پوشیدنی. این ساعت ها گزینه های برتر Amazfit خواهند بود که جایگزین GTR 3 و GTS 3 سال گذشته خواهند شد. این دو ساعت دارای مشخصات داخلی تقریبا یکسان ولی تفاوت زیادی در ظاهر فیزیکی خواهند بود.

Amazfit GTR4 یک صفحه نمایش لمسی گرد 1.43 اینچی AMOLED با وضوح 466×466 پیکسل و عملکرد صفحه نمایش همیشه روشن (AoD) را به ارمغان می آورد. این ساعت دارای پوشش آلیاژ آلومینیوم در رنگ های نقره ای و مشکی با دکمه کناری چرخان در سمت راست برای کنترل لمسی است و با بند های چرمی، سیلیکونی و یا نایلونی در دسترس خواهد بود.

GTS4 یک صفحه نمایش لمسی 1.75 اینچی AMOLED با وضوح 450×390 پیکسل در فریمی مستطیلی است و همچنین دارای یک پوشش آلومینیومی و دکمه کناری چرخان می باشد. این ساعت بدون بند آن 9.9 میلی متر ضخامت و 27 گرم وزن خواهد داشت و در رنگ های مشکی، رزگلد و قهوه ای با بند های سیلیکونی و یا نایلونی در دسترس خواهند بود.

Amazfit بیش از 200 پوسته یا Watch Face منطبق با AoD و  30 پوسته متحرک را ارائه می کند. این دو ساعت هوشمند قادر به ردیابی بیش از 150 حالت ورزشی با تشخیص خودکار، هدایت ورزشی و تجزیه و تحلیل تمرین خواهند بود، همچنین GPS دو بانده با پشیبانی ازهر پنج سیستم موقعیت یابی جهانی وجود دارد.

هر دو این ساعت ها مجهز به بلندگو و میکروفون با پشتیبانی از تماس بلوتوث و پخش موسیقی مستقل خواهند بود. Amazfit همچنین سنسور نوری جدید 4PD Bio Tracker 4.0 PPG خود را اضافه می کند که باید اندازه گیری دقیق تری در طول روز برای ضربان قلب، اکسیژن خون و سطح استرس ارائه دهد. بخش نرم افزار توسط رابط کاربری Zepp OS 2.0 پوشش داده خواهد شد.

هر دو ساعت با تعدادی برنامه Amazfit از قبل بارگذاری شده اند اما از اکوسیستم Mini App غنی شده با برنامه هایی مانند GoPro و Home Connect و همچنین چند بازی کوچک پشتیبانی می کنند. GTR4 دارای یک باتری 475 میلی آمپر ساعتی است که با 12 روز استفاده معمولی رتبه بندی شده است، در حالی که GTS4 دارای باتری 300 میلی آمپر ساعتی است که پیش بینی 7 روز شارژ برای آن شده است.

پست های مرتبط

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند