نسخه ای لوکس از مادربرد Z590 ACE با نام MSI MEG Z590 Ace Gold Edition

مادربرد MSI MEG Z590 Ace Gold Edition

اگر قصد خرید مادربردهای رده بالای MSI را دارید باید به سری MEG فکر کنید. در این رده مادربردهایی هستند که هر کدام به تنهایی می توانند کفه ترازو را به سمت خود سنگین کنند. اما مدتی است که شرکت تایوانی MSI در حال گسترش مادربردهای موجود در سری MEG است. جدیدترین مادربرد اضافه شده، نسخه ای لوکس و خاص به نام MSI MEG Z590 Ace Gold Edition است تا هم در عمل و هم در ظاهر دلربایی کند.

مادربرد Z590 Ace Gold Edition همچون دومین مادربرد برتر MSI در سری 500 اینتل است و تنها در بخش ظاهر به کمال رسیده است. از نظر عملکرد سری MEG همیشه حرفی برای گفتن دارد. از جابجایی رکوردها تا اورکلاک های پایدار و گزینه ای ایدت آل برای گیمرهای سخت پسند، تنها بخشی از جذابیت های سری MSI MEG است. این مادربرد هم همچون نسخه پایه از همان چیپ ست Z590 برای پردازنده های نسل 11 اینتل سوکت LGA 1200 استفاده می کند. مدار قدرت 16 فاز 90 آمپر، ساختار 8 لایه PCB، دو پورت Thunderbolt 4 با سرعت خیره کننده 40 گیگابیت در ثانیه، کارت صدا Audio Boost 5 HD مجهز به تراشه ALC 4082 و کدک ESS و پورت شبکه پر سرعت 2.5 گیگابیت در کنار جدیدترین شبکه بی سیم یعنی Wi-Fi 6E، بخشی از جذابیت های Z590 ACE هستند.


مادربردهای سری 500 اینتل شرکت MSI به طور رسمی معرفی شدند


اما مادربرد MSI MEG Z590 Ace Gold Edition در بخش ظاهری با استفاده از پنل های فلزی برس خورده، نوشته و پنل های طلایی و حتی بک پلیت مشابه با ساختار جدید روانه بازار می شود. ساختار PCB دقیقا همان نسخه مشکی رنگ پایه است. در واقع ام اس آی سعی کرده است تا بروزرسانی هایی را در بخش ظاهری برای این مادربرد در نظر گیرد تا نسخه ای محدود و لوکس را به خاص پسندان هدیه دهد. با این وجود حتی جعبه با طراحی جدید روبرو شده است تا با طراحی کلی برد جدید هماهنگ شود. مادربرد MSI MEG Z590 Ace با برچسب قیمت 499 دلار روانه بازار می شود پس جای تردیدی نیست که نسخه لوکس و طلایی آن قیمتی بیش از 500 دلار داشته باشد.

پست های مرتبط

اولین دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 شرکت کوالکام احتمالاً در ماه اکتبر سال 2024 معرفی شود

طراحی حلقه شارژ MagSafe در آیفون 16 نازک‌تر خواهد بود

اطلاعات جدیدی از گوشی مورد انتظار Xperia 1 VI شرکت سونی منتشر شد