گلکسی F12 میان رده جدید سامسونگ با مشخصات مناسب و باتری قدرتمند

سری F گوشی های هوشمند سامسونگ مدتی است که توانسته اند در کنار گوشی های هوشمند میان رده سری A و M، با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب، عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند. این بار هم قرار است بزودی شاهد رونمایی سامسونگ گلکسی F12 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت باشیم که به لطف شایعه پراکنان برخی از مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی میان رده به لطف شایعه پراکنان و برخی از خبر های رسمی منتشر شده، مشخص شده است.

از نظر طراحی در نظر گرفته با توجه به تصاویر منتشر شده، طراحی آشنایی را شاهد هستیم که پیش از این نیز سامسونگ برای گوشی های هوشند میان رده خود از آن بهره برده بود. در نمای رو به رویی شاهد حضور صفحه نمایشی هستیم که به طراحی ناچ کاربر پسند واتردراپ یا همان قطره ای مجهز شده است.

سامسونگ گلکسی F12 قرار است از صفحه نمایشی با ابعاد 6.5 اینچی و رزولوشن HD پلاس از نوع PLS IPS بهره مند شود. از جمله قابلیت های قدرتمند این صفحه نمایش، می توانیم به توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 90 هرتز اشاره کنیم.

در قسمت پشتی نیز شاهد قرار گیری چهار سنسور دوربین می باشیم که در بریدگی مربعی شکلی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. اطلاعات دقیقی از مشخصات سنسور های دوربین در نظر گرفته شده منتشر نشده، اما می دانیم که سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 48 مگاپیکسلی، این گوشی هوشمند میان رده را همراهی می کند.

در بخش مشخصات سخت افزاری اما، گلکسی F12 قرار است به پردازنده جدید و میان رده اختصاصی سامسونگ، یعنی اگزینوس 850 مجهز شود. همانند گوشی های هوشمند میان رده سری A و M این اسمارتفون هم به باتری قدرتمندی با میزان ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود