مشخصات گوشی گیمینگ لنوو Legion 2 Pro پیش از رونمایی رسمی

ایسوس و شیائومی به تازگی جدیدترین گوشی های هوشمند گیمنیگ خود را معرفی کرده اند و حال نوبت به لنوو رسیده تا جدیدترین گوشی هوشمند گیمینگ خود را با نام Legion 2 Pro روانه بازار کند. در حالی که هنوز این گوشی هوشمند بصورت رسمی معرفی نشده، به لطف شایعه پراکنان و برخی اخبار رسمی منتشر شده، اطلاعاتی در زمینه مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند منتشر شد که در ادامه به این مشخصات فنی خواهیم پرداخت.

در خصوص طراحی در نظر گرفته شده گویا این گوشی هوشمند تفاوت چندانی با نسل قبلی خود ندارد، اما به طبع به مشخصات فنی قدرتمند تری به نسبت نسل قبلی مجهز شده است. پیش بینی می شود که لنوو Legion 2 Pro از صفحه نمایشی 6.92 اینچی با رزولوشن FHD پلاس از نوع امولد بهره می برد. از جمله قابلیت های قدرتمند این صفحه نمایش می توانیم به توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 144 هرتز اشاره کنیم.

در مورد سنسور های دوربین در نظر گرفته شده هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده که البته در میان گوشی های هوشمند گیمینگ، سنسور های دوربین از اهمیت کمتری به نسبت سایر مشخصات فنی اهمیت دارند. اصلی ترین مشخصه در نظر گرفته شده برای هر گوشی هوشمند گیمینگ بدون شک پردازنده آن می باشد.

همانند جدیدترین گوشی های هوشمند گیمینگ، لنوو Legion 2 Pro نیز به جدیدترین و البته قدرتمند ترین پردازنده شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 888 مجهز شده است. پردازنده ای که در حال حاضر، قدرتمند ترین پردازنده گوشی های هوشمند اندرویدی جهان می باشد. رم 12 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی به همراه باتری 5500 میلی آمپر ساعتی و شارژر 90 واتی شارژ سریع، از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند گیمینگ می باشد.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !