مادربرد MSI MPG CARBON Z590 EK X پیروزی مجدد یک همکاری

با اینکه هنوز مادربردهای Z590 به صورت رسمی پا به میدان رقابت نگذاشته اند اما بسیاری از مدل ها رخ نمایی کرده و تا حد ممکن مشخصات فنی کاملی از آن ها منتشر شده است. یکی از مادربردهای شرکت MSI که با همکاری شرکت نام آشنا و معتبر EK به زودی به دست خریداران می رسد، مادربرد MSI MPG CARBON Z590 EK X است. محصولی خنک و قدرتمند برای به حداکثر رساندن کارایی.

اگر به دنبال مادربردی برای بازی کردن با راهکارهای خنک سازی عالی و عملکرد بالا هستید، قطعاً MSI MPG CARBON Z590 EK X نظر شما را جلب می کند. مادربردی با هنر نمایی دو شرکت MSI و EK که برای بازی های سر سخت امروزی ساخته شده است. استفاده از نسل دوم مونو بلاک EK در مادربردی که مبتنی بر چیپ ست جذاب Z590 است. برای داشتن جدیدترین نسل از پردازنده های رده بالای اینتل بروی این مادربرد و البته به لطف استفاده از مونو بلاک خنک کننده مایع سیکل باز، نه تنها پردازنده برای عملکرد بالا به خوبی خنک می شود بلکه مدار رگولاتور ولتاژ پردازنده یا VRM هم با هدف رساندن قدرت لازم به پردازنده، از این خنک سازی بی نصیب نمی ماند.


بهترین پردازنده های 2021 موجود در بازار از نظر وب سایت تخصصی بنچیمو


 نسل جدید مونو بلاک سفارشی

شرکت EK برای مادربرد MPG CARBON Z590 EK X یک مونو بلاک سفارشی طراحی و پیاده سازی کرده است که بجز پردازنده مدار قدرت را هم خنک می کند. نمای کلی این مونو بلاک با پوشش شفاف، حلقه جریان کولانت و اجزای تشکیل دهنده آن را به خوبی به نمایش می گذارد.

طراحی فیبر کربن

مادربردهای سری کربن شرکت MSI را باید یکی از مادربردهای محبوب بازار دانست. مادربردهایی با عملکرد بالا و البته قیمت مناسب که گزینه عالی برای کاربران سخت گیر است. زبان طراحی مادربردهای کربن، بر مبنی پوششی با ظاهر فیبر کربن است. بر همین اساس مونو بلاک شرکت EK هم با شخصی سازی گسترده سعی کرده تا این زبان طراحی را در بخش ظاهر حفظ کند تا به کابر یاد آور شود این مادربرد هم مانند فیبرکربن در سختی ها استوار است.

سال ها تجربه برای ارائه محصولی خاص

شاید این دومین تجربه همکاری بین دو شرکت MSI و EK در ساخت سری کربن باشد اما سال ها تجربه MSI برای ساخت محصولات گیمینگ رده بالا و سال ها تجربه EK در ساخت بهترین راهکارهای حرارتی باعث شده تا مادربرد MPG CARBON Z590 EK X یکی از خاص ترین مادربردهای گیمینگ با قیمت مناسب باشد.

هر آنچه در یک محصول لازم دارید

در سالهای نچندان دور برای داشتن بهترین تجربه بازی مجبور به خرید یک سری از تجهیزات بودیم. اما در این مادربرد هرآنچه برای بهترین تجربه گیمینگ لازم است را در اختیار دارید. قدرت بالا، خنک و پایدار، شبکه پر سرعت 2.5 گیگابیت در ثانیه، نسل جدید شبکه بی سیم Wi-Fi 6E، بلوتوث 5.2، راهکار صوتی Audio Boost 5 و ویژگی LAN Manager برای کم کردن تاخیر و پاسخ سریع به بازی های آنلاین را با هم در یک مادربرد دارید.

مدار قدرت برای قدرت بیشتر

مدار قدرت یا VRM مادربرد MPG CARBON Z590 EK X با طراحی 16+1+1 فاز دیجیتال، با ترکیب مونو بلاک نسل دوم EK به راحتی می تواند حتی گل سر سبد نسل 11 و نسل 10 اینتل را به مرز جنون بکشاند. برای به جنون کشناندن پردازنده دو کانکتور 8 پین ورودی برق، مدار قدرت 16+1+1 فاز و فناوری انحصاری MSI Core Boost کافی است. حتی می توانید به این موارد فناوری Frozr AI Cooling هوشمند را هم اضافه کنید.

بدون نگرانی از نشت مایع

مادربرد MPG CARBON Z590 EK X در جعبه تنها نیست. همانطور که عنوان کردیم این مادربرد به یک مونو بلاک اختصاصی مجهز شده است. اما در جعبه بجز مادربرد مجهز به مونو بلاک سفارشی، یک دستگاه تست نشت هم قرار گرفته است که اگر قصد خرید آن را داشته باشید باید نزدیک به 40 دلار برای آن هزینه کنید در صورتی که این تستر در جعبه این مادربرد قرار گرفته است. به دلیل سفارشی بودن مونوبلاک، وجود این تستر در جعبه مادربرد MPG CARBON Z590 EK X به شما اطمینان می دهد، حتی اگر اولین بار است که با خنک کننده مایع سیکل باز دست و پنجه نرم می کنید، بدون کوچکترین خطا و نشتی، این خنک کننده را راه اندازی کنید.

یک هدف و یک دستورالعمل برای پیروزی

این اولین باری نیست که MSI و EK با هم همکاری دارند. نسل اول MPG CARBON EK یعنی مادربرد MPG Z490 CARBON EK X توانست به خوبی بروی گیمرها و کارشناسان تاثیر گذارد. تاثیری که نتیجه آن، دریافت جوایز مختلف بود. این بار هم هدف و دستورالعمل همان است، اما با ساختاری پیشرفته تر برای پیروزی های بیشتر.

پشتیبانی جهانی EK برای همه

تمام دارندگان مادربرد MPG Z590 CARBON EK X متسحق دریافت خدمات عالی هستند. شما می توانید تمام مشکلات و سوالات خود را برای تیم پشتیبانی EK ارسال کنید تا سریعا به آن جواب داده شود. حتی اگر اولین بار است که با خنک کننده مایع سیکل باز روبرو می شوید، تیم EK در تمام مراحل نصب به شما کمک می کنند.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !