دستبند هوشمند شیائومی می بند 6 با قابلیت های جدید رونمایی می شود

سری می دستبند های هوشمند شیائومی تا به امروز عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. مخصوصا شیائومی می بند 4 که توانست با بهره بردن از مشخصات مناسب و قیمتی مقرون بصرفه، نام خود را به عنوان پر فروش ترین گجت پوشیدنی سال به ثبت برساند. شیائومی می بند 5 نیز با مشخصات قدرتمند تر به نسبت نسل قبلی معرفی شد و حالا قرار است شیائومی می بند 6 به عنوان جدیدترین دستبند هوشمند این شرکت معرفی شود که با توجه به اخبار منتشر شده، این گجت پوشیدنی قابلیت ها و مشخصات قدرتمند تری را به نسبت نسل های قبلی با خود به همراه خواهد داشت.

یکی از اصلی ترین نقاط تمایز دستبند های هوشمند سری می، از می بند 4 به بعد، بهره بردن از صفحات نمایش اولد و با کیفیت بود که وضوح تصویر و رزولوشن بالایی را ارئه می کرد. می بند 5 نیز از چنین پنلی بهره برده بود، با این تفاوت که این دستبند هوشمند به صفحه نمایشی با ابعاد بزرگتر به نسبت می بند 4 مجهز شد.

اما شیائومی در طی این سال ها تلاش کرد تا قابلیت های جذاب تری را برای دستبند های هوشمند خود در نظر بگیرد. برنامه های سلامتی در نظر گرفته شده برای این دستبند های هوشمند، با توجه به پشتیبانی از استاندارد های ضد آب IP، سبب شده تا براحتی از این گجت هوشمند در فعالیت های ورزشی همانند شنا استفاده کنید.

شیائومی می بند 6 قرار است به نسبت نسل های قبلی، قابلیت ها و نرم افزار های سلامتی بیشتری را با خود به همراه داشته باشد. با توجه به اخبار منتشر شده، این دستنبند هوشمند، به 19 برنامه ورزشی جدید به نسبت نسل قبلی خود مجهز خواهد شد.

از طرفی این بار صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای می بند 6، توانایی ارائه اعلان های بیشتری از جمله نتایج کنترل کیفیت خواب را ارائه کند. این اتفاق نشان از آن دارد که گجت هوشمند جدید شیائومی قرار است به صفحه نمایشی بزرگتر به همراه رزولوشن بالاتر مجهز شود که بی شک باز هم شاهد حضور پنل اولد خواهیم بود.

اما یکی از جدیدترین قابلیت های سلامتی که برخی از ساعت های هوشمند با خود به همراه دارند، قابلیت سنجش میزان اکسیژن خون یا همان SpO2 می باشد. می بند 6 نیز قرار است به این قابلیت جذاب و کارآمد مجهز شود. این دستبند هوشمند قرار است توانایی اتصال به تجهیزات هوشمند از قبیل، کنترل خانه های هوشمند را نیز داشته باشد.

پست های مرتبط

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد