معرفی چهار مدل مانیتور حرفه ای MSI OPTIX همراه با فناوری و قابلیت های متنوع

معرفی چهار مدل مانیتور حرفه ای MSI OPTIX همراه با فناوری و قابلیت های متنوع

کمپانی تایوانی از چهار مدل مانیتور حرفه ای از سری MSI OPTIX مجهز به فناوری و قابلیت های متنوع از جمله پنل با تکنولوژی Quantum Dot رونمایی کرد. هر چهار مدل از مانیتور های جدید ام اس آی به پنل IPS مجهز شده اند، اما یکی از آنها دارای فناوری کوانتوم دات است.

هر چهار مدل مانیتور جدید از سری MSI OPTIX دارای پنل 27 اینچی IPS هستند و در راس آنها مدل Optix PAG272QR2 به چشم می خورد. وضوح تصویر 1440×2560 پیکسل به همراه نرخ تازه سازی تصویر 165 هرتز و زمان پاسخدهی 1 میلی ثانیه برای حالت خاکستری به خاکستری از جمله ویژگی های اصلی این صفحه نمایش به شمار می روند.

فناوری همگام سازی FreeSync Premium، پشتیبانی از فناوری HDR و شدت روشنایی 300 نیتس سایر مشخصات مانیتور MSI Optix PAG272QR2 به شمار می روند. پورت های ورودی و خروجی آن نیز شامل دو عدد HDMI 2.0 و دو عدد DisplayPort 1.4 می شود. ام اس آی مدعی است که صفحه نمایش جدید این کمپانی از فناوری رنگ های 10 بیتی (8 بیت + FRC) به همراه 150 درصد از طیف رنگ های sRGB و 99 درصد از طیف رنگ های Adobe RGB به همراه 98 درصد از طیف رنگ های DCI-P3 پشتیبانی می کند.

به این ترتیب می توان گفت که مانیتور جدید ام اس آی گزینه ای بی نظیر برای کاربرد های مختلف از جمله گیمینگ و ویرایش حرفه ای تصویر به شمار می رود. دومین محصول جدید کمپانی تایوانی، صفحه نمایش MSI Optix PAG272URV است که از پنل IPS و وضوح تصویر 4K با نرخ تازه سازی 60 هرتز بهره می برد.

زمان پاسخ دهی 4 میلی ثانیه برای حالت خاکستری به خاکستری، فناوری همگام سازی FreeSync و تائیدیه استاندارد HDR 400 از دیگر ویژگی های MSI Optix PAG272URV به شمار می روند. پورت های ورودی و خروجی صفحه نمایش شامل دو عدد HDMI 1.4، یک عدد HDMI 2.0 و یک عدد DisplayPort 1.2 می شود که ترکیبی از نسخه های مختلف پورت های مرسوم است.

صفحه نمایش MSI Optix PAG272QR سومین محصول حرفه ای و جدید این کمپانی است که وضوح تصویر 1440×2560 پیکسل، نرخ تازه سازی 165 هرتز و زمان پاسخدهی 1 میلی ثانیه برای حالت خاکستری به خاکستری را ارائه می دهد. پشتیبانی از فناوری همگام سازی FreeSync Premium و تائیدیه VESA HDR 400 از دیگر ویژگی های این محصول به شمار می روند. پورت های ورودی و خروجی آن نیز شامل و عدد HDMI 2.0 و دو عدد DisplayPort 1.4 می شود.

در نهایت صفحه نمایش MSI Optix PAG272R به عنوان چهارمین محصول حرفه ای و جدید شناخته می شود که دارای مشخصات کلیدی شامل پنل IPS با وضوح تصویر 1080×1920 پیکسل، نرخ تازه سازی 144 هرتز و زمان پاسخدهی 1 میلی ثانیه خاکستری به خاکستری است. تنها ویژگی جانبی این مانیتور نیز فناوری همگام سازی FreeSync Premium است و اثری از فناوری VESA HDR مشاهده نمی شود. در بخش پورت های ورودی و خروجی نیز شاهد به کارگیری دو عدد HDMI 1.4، یک عدد HDMI 2.0 و یک عدد DisplayPort 1.2 هستیم.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود