مادربردهای سری PRO ام اس آی و پاورهای سری MAG محبوب سازمان ها

در دنیای امروز، گیمرها، تولیدکنندگان محتوا و سازمان ها، بیشترین آمار خرید قطعات سخت افزاری را دارند. هر کدام از این کاربری ها محصولات خاص خود را باید انتخاب کنند تا در انجام کارها و امور بهترین خروجی را دریافت کنند. با اینکه گیمرها و تولیدکنندگان محتوا به دنبال محصولاتی با عملکرد عالی هستند، سازمان ها نیاز به قطعاتی دارند که در استفاده طولانی مدت و در طول زمان با خرابی کمتر و پایداری عملکرد همراه باشد. با این وجود یکی از بهترین گزینه ها برای سازمان ها، مادربردهای سری PRO ام اس آی و پاورهای سری MAG این شرکت است.

مادربردهای سری MSI PRO

مادربرد به عنوان اصلی ترین قطعه برای در کنار هم قرار دادن تمام قطعات و اسمبل یک سیستم، نقشی بسیار مهم در کامپیوتر دارد. کیفیت ساخت پایین مادربرد و ناپایداری در عملکرد در کنار امکانات ناقص، نه تنها شما را از رسیدن به هدف دور می کند بلکه هزینه ها را دو چندان می کند. مادربردهای سری PRO ام اس آی، برای مصارف سخت ( استفاده طولانی مدت یا بار کاری بالا) ساخته و بهینه شده است تا در استفاده های طولانی مدت همچنان بردی پایدار، با دوام و قدرتمند باشد. هرچند در همین ابتدا بهتر است عنوان کنیم که مادربردهای سری PRO ام اس آی به دلیل امکانات ویژه، کیفیت ساخت بالا و قدرت بی نقص، نه تنها برای کارهای سازمانی / اداری، بلکه برای هنرمندان، تولیدکنندگان محتوا، استودیوها و سیستم های خانگی هم گزینه ای بسیار مناسب است.

مادربردهای H610 / B660 / Z690 سری PRO با پشتیبانی از پردازنده های نسل 12 و نسل 13، طبف وسیعی از پردازنده ها را به خدمت می گیرند و جدیدترین تکنولوژی های اینتل و ام اس آی را برای بهترین عملکرد ارائه می کنند. یکی از مهمترین بخش های ساختاری در یک مادربرد، نوع ساختار PCB آن است. این دقیقاً همان موردی است که MSI حتی در مادربردهای اقتصادی هم به آن توجه ویژه داشته. ساختار 6 لایه PCB در سری PRO را باید در مادربردهای رده بالا و میان رده رقبا پیدا کنید این در حالی است که ام اس آی این ساختار را برای بردهای اقتصادی در نظر گرفته است. در کنار ساختار شش لایه، استفاده از دو برابر مس بیشتر و البته نویز گاردهای مختلف در ساختاری PCB نه تنها پهنای باند داده ها را افزایش می دهد بلکه از ورود نویزهای احتمالی به بخش های مهم جلوگیری می کند.

مدار قدرت این سری از مادربردها کاملاً مناسب پردازنده هایی است که برای مصارف مورد نیاز انتخاب می شود. اما نکته مهم این است که با وجود هدف کاربری این نوع مادربردها، باز هم ام اس آی از تجهیز کردن سری PRO دست نکشیده است. مدار قدرت یا رگولاتور ولتاژ پردازنده با همراهی PWM دیجیتال و تکنولوژی های انحصاری مانند Core Boost و Memory Boost حتی استفاده از پردازنده های رده بالا برای خارج کردن نهایت قدرت را در این مادربردها ممکن می سازد.

از این موارد گه بگذریم، راه کارهای حرارتی عالی از جمله هیت سینک های بزرگ VRM، استفاده از پدهای حرارتی با قدرت انتقال حرارت بالا، هیت سینک درگاه M.2 و استفاده از قطعات با کیفیت همچون چوک ها، خازن ها و ماسفت ها، باعث شده تا در بار کاری شدید و استفاده های طولانی مدت، با بهتری خروجی و خنک ترین مادربردهای اقتصادی روبرو شوید. حتی استفاده از Steel armor در اسلات PCI-E (استقامت و افزایش طول عمر) نشان از آن دارد که ام اس آی قابلیت های محصولات رده بالا را برای رضایت مشتریان در محصولات اقتصادی هم قرار داده.

پورت های ورودی و خروجی را باید یکی از مهمترین موارد برای انتخاب این سری از مادربردها دانست. در این بخش هم ام اس آی قابلیت های ارتباطی همچون اسلات M.2 (تعداد اسلات های بر اساس مادربرد متغییر است)، شبکه بی سیم Wi-Fi 6 (برای مدل های WIFI)، پورت تصویر HDMI و DISPLAYPORT، پورت های USB پر سرعت 20 گیگابیت در ثانیه، پورت شبکه 2.5 گیگابیتی، کارت صدا با خازن های ژاپنی، پورت های خروجی USB 3.2 از نوع C و A برای اتصال به پنل کیس و کانکتورهای مختلف اتصال فن و حتی واترکولر را برای سری PRO در نظر گرفته است.

مادربردهای سری MSI PRO

مادربردهای MSI PRO

  • سری MSI PRO Z690 در 5 مدل
  • سری MSI PRO B660 در 16 مدل
  • سری MSI PRO H610 در 8 مدل

مادربردهای سری PRO با گارانتی معتبر و قیمت رقابتی در بازار داخلی موجود است. این سری از مادربردها با پشتیبانی از رم های DDR5 و DDR4 عرضه شده و مدل های WI-FI و بدون آن هم در بین این سری وجود دارد. در مجموع تعداد زیادی مادربرد سری MSI PRO برای کاربران و سطح بودجه مختلف تولید و عرضه شده است.

پاورهای سری MSI MAG

پاورهای سری MSI MAG با طراحی تهاجمی الهام گرفته شده از المان های ارتشی، استفاده از قطعات با کیفیت و حداقل گواهینامه 80 پلاس باعث شده تا برای شرایط سخت آماده به کار باشد. مهم نیست که شما در چه محیطی در حال کار باشید، این پاور قادر است حتی با دمای 40 درجه محیط هم به خوبی کار کند. این سخت جان بودن پاورهای سری MAG نشان از کیفیت ساخت بالا و استفاده از قطعات با کیفیت دارد. طراحی زیبا، ساختار ATX، فن 120 میلی متری با نویز کم، پروتکل های محافظتی کامل مانند OCP، OVP، SCP، OPP، OTP و استاندارد 80 پلاس برای راندمان بالاتر و مصرف انرژی کمتر از ویژگی های بارز این منبع تغذیه ها است.

ام اس آی پاورهای سری MAG را در توان های 500 وات، 550 وات، 600 وات و 650 وات به بازار عرضه می کند. با اینکه این سری از پاورها ماژولار نیستند اما کابل های تخت اسمبل راحت را برای کاربر فراهم می کند. در مجموع این سری از پاورهای MSI در کنار کیفیت ساخت خوب، استفاده از قطعات با کیفیت و راندمان بالا، قیمت بسیار رقابتی در بازار داخلی دارد که همین موضوع به همراه گارانتی معتبر، سری MAG را به گزینه مناسبی برای سازمان ها و دیگر کاربران تبدیل می کند.

پاورهای سری MSI MAG

پاورهای MSI MAG

  • مدل MAG A650BN
  • مدل MAG A600DN
  • مدل MAG A550BN
  • مدل MAG A500DN

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد