انتشار تصاویر کارت +Sapphire RX 7900 NITRO – یاقوت جدید زیباتر و حرفه ای تر

یکی از محبوب ترین کارت های رادئون، سری نیترو پلاس سافایر است. سری که همیشه به طراحی زیبا و ساختاری حرفه ای معروف است. تصاویر نهایی منتشر شده از نسل جدید نیترو پلاس یاقوت کبود، خبر از جذابیت بصری بیشتر و ساختاری حرفه ای تر دارد. پس، به +Sapphire RX 7900 NITRO سلام کنید.

سافایر +RDNA 3 NITRO جدید اینجاست. کارتی با ظارهی ساده اما شیک و حرفه ای. سافایر زبان طراحی نیترو پلاس جدید را به کلی تغییر داده، آن هم با بدنه ای یکپارچه از فلز. این تن پوش نقره ای در کنار فن هایی همچون یاقوت و البته دو نوار بسیار زیبای RGB تنها یک هدف دارد: رقیب کشی !.

با نگاهی گذرا به +RX 7900 XTX NITRO متوجه ابعاد بسیار بزرگ آن می شوید. کارتی که بیش از 3 اسلات از فضای کیس را اشغال می کند، پس قبل از اینکه عاشق این کارت شوید، یک کیس مناسب انتخاب کنید. دو نوار RGB بزرگ در دو لبه کارت، چنان زیبا و جذاب طراحی شده که با هر نوع اسمبلی تاثیر بصری خودش را بروی سیستم و چهره کارت می گذارد. این نورپردازی با نرم افزار Sapphire TRIXX مدیریت می شود و البته با توجه به یک کانکتور خارجی، به کاربر امکان نصب یک استریپ RGB دیگر به کارت را می دهد تا نورپردازی را گسترش دهید.

کارت گرافیک +Sapphire RX 7900 XTX NITRO همچون تمام پرچمداران هم رده، دارای بایوس دوگانه است تا کاربر به سرعت پروفایل اورکلاک یا سایلنت را به کار گیرد. همچنین نیترو پلاس جدید RDNA 3 به 3 کانکتور 8 پین مجهز شده اما همچنان مانند تمام سفارشی های مبتنی بر سری RX 7900، به USB-C مجهز نیست. البته تاکنون این تنها کارت سفارشی RX 7900 است که به دو DisplayPort 2.1 و دو پورت HDMI 2.1 مجهز شده است.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود