کارت گرافیک MSI RTX 3090 Ti SUPRIM برنده جایزه بهترین انتخاب در کامپیوتکس 2022

نمایشگاه کامپیوتکس 2022 تایوان کار خود را به طور رسمی از دیروز آغاز کرد اما رویدادهای آنلاین و غیر آنلاین آن چند روزی است که خبرساز شده است. شاید یکی از مهمترین فعالیت های این نمایشگاه معتبر که نزدیک به چهار دهه در حوزه کامپیوتر و ICT برگزار می شود، جوایز بهترین انتخاب یا Best Choice Award است. یکی از جوایز اهدا شده در این بخش مربوط به کارت گرافیک پرچمدار MSI GeForce RTX 3090 Ti SUPRIM است.

کارت گرافیک RTX 3090 Ti ساخته شده بر اساس تراشه GA102، قادر به استفاده از تمام پتانسیل کاری این تراشه است. در این بین کارت گرافیک RTX 3090 Ti SUPRIM با ساختاری حرفه ای، طراحی زیبا و خنک کننده بسیار قدرتمند، یکی از برترین گزینه ها برای گیمرها و تولیدکنندگان محتوا است که به دنبال بهترین ها هستند. برترین عملکرد در بخش ردیابی پرتو یا Raytracing به همراه دیگر قابلیت های انویدیا همچون DLSS و زمان تاخیر حداقل، RTX 3090 Ti را به برترین کارت گیمینگ دنیا تبدیل می کند.

کارت RTX 3090 Ti SUPRIM X 24G مجهز به سیستم خنک کننده منحصر به فرد TRI FROZR 2 است که با ترکیبی از هیت سینک بسیار بزرگ با تراکم بالا، بیس پلیت مسی با قابلیت خنک سازی تراشه و حافظه تصویری، هیت پایپ هایی با طراحی اختصاصی و فن های TORX Fan 4.0، می تواند به راحتی از پس توان حرارتی تراشه RTX 3090 Ti بر آید.

ساختار بیرونی با استفاده از فریم آلومینیومی به همراه بک پلیت یا صفحه فلزی پشت کارت، نه تنها جلوه بصری ویژه ای به کارت بخشیده بلکه به خنک سازی و دفع بهتر حرارت، کمک بسیار می کند. البته در این میان نباید عملکرد عالی ترمال پدها یا پدهای حرارتی با قدرت انتقال بالای حرارت را نادیده گرفت.

 بایوس دوگانه یکی دیگر از ویژگی های این کارت است تا به کاربر امکان سوئیچ کردن بین برترین عملکرد و فعالیت ساکت را بدهد. نوپردازی خلاقانه RGB Mystic Light در نقاط مختلف کارت، با قابلیت همگام سازی بین قطعات، ظاهر این کارت را به یک اثر هنری تبدیل می کند.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود