شرکت MSI کارت گرافیک های سفارشی RTX 3090 Ti را به طور رسمی معرفی کرد

بالاخره بعد از یک وقفه طولانی کارت گرافیک های سفارشی RTX 3090 Ti انویدیا به طور رسمی معرفی شدند. شرکت ام اس آی هم با سه مدل سفارشی به استقبال قدرتمندترین کارت گرافیک گیمینگ جهان رفته تا به سبک خود و حرفه چند دهه ای که دارد، این هیولاهای تازه وارد را با بهترین عملکرد به دست خریداران برساند.

شرکت ام اس آی به عنوان یک برند پیشرو در سخت افزارهای گیمینگ، کارت گرافیک های سفارشی جدید را بر مبنی تراشه گرافیکی قدرتمند RTX 3090 Ti و با سه مدل سوپریم (SUPRIM)، گیمینگ تریو (GAMING TRIO) و بلک تریو (BLACK TRIO) معرفی کرد. این کارت های سفارشی با طراحی و ساختار اختصاصی ام اس آی، خنک کننده قدرتمند، سفارشی سازی های گسترده PCB و جدیدترین اجزا و ماژول های حرفه ای به منظور بهترین عملکرد ساخته و راهی بازار می شوند.

مشخصات کارت گرافیک RTX 3090 Ti

اگر بخواهیم به طور خلاصه مشخصات این هیولای گیمینگ را عنوان کنیم، باید بگوییم که RTX 3090 Ti با 10752 هسته کودا، 84 هسته RT و 128 واحد ROPs و البته سریعترین حافظه GDDR6X با ظرفیت 24 گیگابایت، سرعت 21 گیگابیت در ثانیه و پهنای باند خیره کننده بیش از 1 ترابایت در ثانیه، برای کسانی ساخت شده است که بهترین ها را در هر حوزه می خواهند.

کارت گرافیک سری SUPRIM

کارت‌های سری SUPRIM مبنی بر GeForce RTX 3090 Ti برای بهترین عملکرد، کارایی و اعتبار طراحی شده‌ است. سیستم خنک کننده TRI FROZR 2S، پیشرفته‌ترین سیستم خنک‌کننده هوای MSI است تا گرما را به‌طور مؤثری از اجزای مهم با فن TORX FAN 4.0، تعداد 8 هیت پایپ، پره‌های هیت سینک با طراحی اختصاصی و صفحه پایه مسی با سطح تماس بالا دفع کند. آلومینیوم برس خورده در قسمت بیرونی خنک کننده و بک پلیت، هم به زیبایی کارت کمک کرده است و هم خنک سازی بیشتر و استقامت بالا را ممکن می سازد. نورپردازی RGB Mystic Light با میلیون‌ها رنگ و افکت های مختلف با قابلیت شخصی سازی، تماشاگران را خیره می‌کند. بایوس دوگانه در این کارت باعث می شود تا کاربران بین نویز کم و بیشترین کارایی، گزینه مورد نظر را انتخاب کنند.

کارت گرافیک سری GAMING TRIO

جدیدترین سری MSI GAMING TRIO دارای بسیاری از ویژگی‌های تایید شده با هدف ایجاد تعادل عالی بین عملکرد بالا، کارکردی خنک و صدای کم است. سیستم خنک کننده پیشرو این کارت گرافیک TRI FROZR 2 است تا مصرف انرژی بالای RTX 3090 Ti را رام کند. فن های TORX Fan 4.0 با دو تیغه متصل شده به هم، جریان هوا بیشتری را به سمت هیت سینک پرتاب می کند. یک صفحه پایه مسی بزرگ، اتلاف گرما را در بخش ماژول های حساس و VRAM تضمین می کند. بک پلیت یا صفحه فلزی پشت نه تنها کارت گرافیک را تقویت می کند، بلکه با کمک خنک کننده غیرفعال یا ترمال پدها، می تواند به خنک سازی بهتر کارت کمک کند. نورپردازی Mystic Light زیبایی بصری نمای بیرونی کارت گرافیک را افزایش می دهد. همچنین می توان این نورپردازی را با دیگر قطعات از طریق Mystic Light Sync و Ambient Link که همه با نرم افزار MSI Center کنترل می شوند، همگام سازی کرد.

کارت گرافیک سری BLACK TRIO

ام اس آی به منظور گسترش محصولاتی با طراحی تمام مشکی همچون مادربردهای سری UNIFY، کارت گرافیک BLACK TRIO را به جمع کارت های سفارشی خود اضافه کرده است. این سری از کارت گرافیک ها هم مانند GAMING TRIO از خنک کننده کاربردی TRI FROZR 2، ظاهری تهاجمی و ساختاری عالی بهره می برد تا عملکرد نهایی حتی با وجود تراشه RTX 3090 Ti به بهترین سطح برسد.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود